Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. kontroli

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- przeprowadzanie w Zakładzie kontroli instytucjonalnej oraz postępowań wyjaśniających,

- weryfikacja prawidłowości dokumentacji sporządzanej przez CKW w ramach realizowanych kontroli i postępowań wyjaśniających,

- kierowanie zespołami kontrolującymi złożonymi z pracowników Departamentu i CKW lub innych komórek organizacyjnych Zakładu,

- analiza i opracowywanie wyników przeprowadzonych kontroli oraz sporządzanie bieżących informacji w tym zakresie,

- przygotowywanie propozycji tematów do rocznego planu kontroli Zakładu,

-opracowywanie programów kontroli.

 

W ostatnim okresie w Departamencie Kontroli Wewnętrznej wdrożono nowe rozwiązania:

• kontrola i postępowania wyjaśniające prowadzone są głównie w formie zdalnej (m.in. praca na elektronicznych wersjach dokumentów, przyjmowanie wyjaśnień w formie elektronicznej);

• czynności kontrolne prowadzone są w siedzibie kontrolowanej jednostki wyłącznie w przypadku stwierdzenia, że jest to absolutnie konieczne, z zachowaniem wszelkiego reżimu sanitarnego.

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe

- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w komórkach organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: UBS lub ZAS lub RED, w ciągu ostatnich 5 lat

- minimum 5 lat stażu pracy

 

Mile widziane:

- wykształcenie wyższe (prawo, bezpieczeństwo informacji, bezpieczeństwo wewnętrzne, polityka społeczna, ubezpieczenia społeczne, rachunkowość, ekonomia, zarzadzanie kadrami, prawo pracy, administracja, zamówienia publiczne, kontroling, finanse publiczne, audyt wewnętrzny, audyt śledczy, zarządzanie ryzykiem)

- studia podyplomowe: (kontrola wewnętrzne, audyt, kontroling, audyt bezpieczeństwa, prawo pracy, prawo finansowe, inwestycje, kontrola finansowa, finanse publiczne, zamówienia publiczne, administracja

 

Wymagania dodatkowe:

- umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)

- orientacja na cel

- orientacja na jakość

- komunikacja

- współpraca

- elastyczność

- nastawienie na rozwój

- negocjowanie i wywieranie wpływu

- podejmowanie decyzji

- radzenie sobie w trudnych sytuacjach

- umiejętność rozwiązywanie problemów

 

Wymagane dokumenty:

- CV

- list motywacyjny

- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie

- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy

 

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Dodatkowe informacje:

- proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzoną w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line

- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,

- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana

- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 09-02-2022 r.

 

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- możliwość rozwoju zawodowego

- bogaty pakiet świadczeń socjalnych

- system premiowy

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

- sprzęt komputerowy,

- sprzęt biurowy

 

Warunki wykonywania pracy:

- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,

- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,

- konieczność poruszania się po całym obiekcie,

- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,

- praca może mieć częściowo charakter terenowy,

- budynek 6-piętrowy z windą,

- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia

- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,

- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi