Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia wspomaganie zarządzania oddziałem poprzez prowadzenie analiz służących ocenie działalności TJO.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji i zarządzania, ubezpieczeń społecznych, obsługi prawnej, ekonomii, analityki statystycznej i finansowej, zarządzania jakością
- minimum 1 rok stażu pracy ogółem
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (organizacja i zarządzanie, zarządzanie jakością, ekonomia, ekonometria, matematyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z prowadzeniem analiz lub systemem zarządzania jakością
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Excel i MS Outlook na poziomie zaawansowanym)
- umiejętność wnioskowania statystycznego
- umiejętność wystąpień publicznych i prezentacji wyników prowadzonych analiz
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na komunikację, cel i jakość
- elastyczną i nastawioną na rozwój
- innowacyjną, potrafiącą współpracować, podejmować decyzje oraz rozwiązywać problemy
zachęcamy do składania dokumentów.
Jeżeli spełniasz powyższe wymagania czekamy na Twoje dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wraz z podaniem nr ref. 209/2021
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Termin, do którego należy składać dokumenty 28 września 2021 roku.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmował rozmowę kwalifikacyjną i sprawdzenie wiedzy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- otrzymanych dokumentów nie zwracamy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony – zastępstwa
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 16-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 6 piętrze
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie