#

Stanowisko ds. analityki funduszy, analiz i organizacji

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Warszawa, mazowieckie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. analityki funduszy, analiz i organizacji

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (matematyka, ekonomia, ekonometria, informatyka lub pokrewne)
  • minimum 3 lata stażu pracy

Pożądane:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (matematyka, statystyka, rachunkowość, zarządzanie, ekonomia, ekonometria, statystyka, informatyka lub pokrewne)
  • minimum 3 lata pracy w księgowości lub minimum 1 rok pracy związanej ze sporządzaniem sprawozdawczości statystycznej

 

Wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi programu MS Excel na poziomie zaawansowanym
  • nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu
  • terminowość i rzetelność
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
  • działanie procesowe/nastawienie na proces
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • stanowczość/pewność siebie
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność poprawnego wnioskowania
  • umiejętność stosowania przepisów

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • koordynuje opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych przekazanych przez inne komórki organizacyjne Centrali
  • koordynuje działania związane z opracowaniem projektów dokumentów składających się na opis procesów poziomu drugiego wskazanych w Architekturze zarządczej, związanych m.in. z dokonywaniem odpisów aktualizujących wartość należności z tytułu składek na FUS, FEP i nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji, realizacją projektów oraz monitoruje ich realizację - w obszarach nadzorowanych przez Departament
  • opracowuje i analizuje raporty i zestawienia tworzone na szczeblu Centrali, stanowiące podstawę zapisów księgowych w księdze głównej w zakresie FUS, FEP i FAL
  • przygotowuje wskaźniki oceny TJO i kwartalnych ocen oddziałów ZUS, w tym przygotowuje wnioski i zalecenia na jej tle

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 745949
  • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce "Wymagana klauzula")
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 25 września 2019 roku

Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

 

Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Departament Spraw Pracowniczych

ul. Szamocka 3, 5

01-748 Warszawa


Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata z zakresu umiejętności obsługi MS Excel
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • złożonych dokumentów nie zwracamy
  • oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
  • do udziału w rekrutacji zachęcamy osoby z niepełnosprawnością

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Wyposażenie stanowiska pracy:

  • sprzęt komputerowy,
  • sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  •  konieczność wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze,
  • miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
  • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

 

Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:

„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi