#

Stanowisko ds. administrowania serwerową platformą Windows

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Warszawa, mazowieckie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. administrowania serwerową platformą Windows

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obszarem IT- administrowanie systemami

 Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (elektronika i telekomunikacja, informatyka)
  • minimum 2 lata pracy związanej z obsługą systemów informatycznych

 Wymagania dodatkowe

  • zaawansowana obsługa MS Office oraz MS Project
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność podejmowania decyzji

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • instaluje i konfiguruje serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie systemowo-narzędziowe eksploatowane na serwerach Windows,
  • tworzy i zabezpiecza kopie zapasowe systemów administrowanych oraz odtwarza je,
  • optymalizuje serwerowe systemy Windows oraz analizuje aktualne parametry pracy,
  • zapewnia poprawność konfiguracji, parametrów, wydajności i bezpieczeństwa pracy: serwerowych systemów operacyjnych Windows, systemu poczty elektronicznej, systemów zarządzania infrastrukturą w zakresie obsługiwanych technologii, interfejsów z innymi systemami komputerowymi KSI,
  • nadzoruje prawidłowe wykorzystanie licencji dla ITS serwerowej Platformy Windows,
  • uczestniczy w opracowywaniu: wytycznych w zakresie procedur udostępniania zasobów i tworzenia struktury kont użytkowników domeny centralnej Windows, sprawozdań i analiz pracy serwerowych systemów Windows oraz realizowanego harmonogramu pracy, zaleceń zmierzających do poprawy parametrów pracy administrowanych serwerów, wymagań dotyczących zmiany konfiguracji wynikających z analizy pracy systemów 

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny 
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

 Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny (’Aplikuj’)

Termin, do którego należy składać dokumenty 20 września 2021 r.

Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną z elementami wywiadu kompetencyjnego (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) oraz test wiedzy z zakresu instalacji, konfiguracji systemów operacyjnych i oprogramowania systemowo-narzędziowego eksploatowanego na serwerach Windows oraz ogólnej wiedzy informatycznej
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- przesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi