#

Stanowisko ds. administrowania platformą zasobów zwirtualizowanych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Warszawa, mazowieckie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko ds. administrowania platformą zasobów zwirtualizowanych

Od: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

 Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT - administrowanie systemem
  • minimum 3 lata stażu pracy

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe (elektronika, telekomunikacja, informatyka)
  • minimum 4 lata pracy związanej z obsługą systemów informatycznych

Wymagania dodatkowe

  • zaawansowana obsługa MS Office 
  • orientacja na cel
  • orientacja na jakość
  • komunikacja
  • współpraca
  • elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • instaluje i konfiguruje infrastrukturę platformy x86 oraz zasobów zwirtualizowanych
  • zapewnia i utrzymuje infrastrukturę i narzędzia niezbędną do tworzenia i zabezpieczenia kopii zapasowych systemów platformy x86
  • optymalizuje infrastrukturę platformy x86 i analizuje aktualne parametry pracy
  • zapewnia poprawność konfiguracji, parametrów, wydajności i bezpieczeństwa pracy: infrastruktury serwerowej x86, środowisk wirtualnych platformy x86, infrastruktury i systemów backup-owych na potrzeby x86, infrastruktury i systemów pamięci masowych i środowisk SAN na potrzeby platformy x86, systemów zarządzania infrastrukturą w zakresie obsługiwanych technologii, interfejsów z innymi systemami komputerowymi
  • zapewnia prawidłowe wykorzystanie licencji oprogramowania do wirtualizacji zasobów

Wymagane dokumenty

  • CV
  • list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe
  • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy 

Termin, do którego należy składać dokumenty 21 października 2021 roku

 Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny (’Aplikuj’)

 

Dodatkowe informacje

  • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
  • skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
  • przesłanych dokumentów nie zwracamy
  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
  • system premiowy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi