Numer oferty: StPr/20/2106
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
znajduje się w załączniku Oferta Pracy 7/2020 nabór na stanowisko ds. administracyjnych i zamówień publicznych
1. Kompleksowa realizacja zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym:
a) sporządzanie planu zamówień publicznych,
b) określanie wartości i trybu zamówień publicznych,
c) przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych,
d) prowadzenie postępowań zamówień publicznych,
e) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w postaci rejestrów,
f) udział w komisjach ds. zamówień publicznych,
g) sprawozdawczość w zakresie zamówień publicznych,
2. Przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych a także prowadzenie
i aktualizacja rejestru podpisanych umów.
3. Prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, ewidencją oraz likwidacją pieczęci i stempli.
4. Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie przekazania materiałów
do archiwum zakładowego.
5. Przygotowanie projektów regulaminów w zakresie zamówień publicznych
i kontrola stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Planowanie, realizowanie i rozliczanie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
7. Udział w różnego rodzaju komisjach powoływanych dla potrzeb jednostki.
8. Zastępstwo w obowiązkach innych pracowników Działu administracyjno-gospodarczego zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w okresie
ich nieobecności.
9. Realizacja innych zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgodnie
z zakresem zadań działu wynikających z regulaminu organizacyjnego, powierzonych okresowo przez Kierownika Działu.
10. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Dyrektora WBG
w Lublinie.
11. Udzielanie informacji i przygotowywanie materiałów z zakresu zamówień publicznych dla Wykonawców i do Biuletynu Informacji Publicznej oraz
do Biuletynu Zamówień Publicznych;
12. Prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
13. Przygotowywanie teczek zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
14. Przygotowywanie umów, okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zakresem czynności.
15. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej realizacji przydzielonych zadań.
wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się na
-------------------------------------------------------------------------
https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246
-------------------------------------------------------------------------
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: UNIWERSYTECKA 4, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się na https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246 Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4, 20-029 Lublin lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do siedziby WBG w Lublinie).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.