#

STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

Urząd Miasta Krynica Morska

Krynica Morska, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0131


Obowiązki:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie księgowości budżetowej wydatków w układzie analitycznym i syntetycznym.
2. Księgowanie i aktualizacja zmian planu wydatków.
3. Prowadzenie analityki finansowo-księgowej poszczególnych zadań i projektów inwestycyjnych oraz nadzór nad ich prawidłowym rozliczeniem pod względem rachunkowym.
4. Prowadzenie ewidencji księgowej:
a) zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
b) zakładowego funduszu mieszkaniowego.
5. Prowadzenie i rozliczanie kont:
a) rozrachunki i roszczenia,
b) sumy depozytowe.
6. Prowadzenie ewidencji konta Zaangażowanie wydatków.
7. Dekretacja finansowa dokumentów.
8. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno - rachunkowym, pod względem zgodności z planem finansowym jednostki oraz dokonywanie kontroli dokumentów pod względem możliwości zapłaty.
9. Sporządzanie sprawozdań ze spraw objętych zakresem czynności.
10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania:
a) czeków gotówkowych,
b) KP (wydruki komputerowe),
c) arkuszy spisu z natury.
11. Przygotowywanie materiałów na sesje Rady Miejskiej w sprawach objętych zakresem czynności.
12.Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca znajomość.
13. Zastępstwo pracownika do spraw egzekucji należności i płac podczas jego nieobecności.
14. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Zastępcę Burmistrza, Skarbnika lub Sekretarza.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: a. obywatelstwo polskie, b. wykształcenie średnie lub wyższe preferowane ekonomiczne lub administracyjne, c. znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o finansach publicznych, d. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, f. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, g. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, h. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: a. zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, b. zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa, c. biegła znajomość obsługi komputera, d. posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności w administracji samorządowej, e. umiejętność sporządzania pism urzędowych. Dodatkowe informacje: 1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Krynica Morska. 2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca). 3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. 4.Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. 5.Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Miasta Krynica Morska oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. 6. Burmistrz Miasta Krynica Morska zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/strony/3398.dhtml ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT.


Miejsce pracy: Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej. 3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach. 4. Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia. 5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a także o korzystaniu z pełni praw publicznych. * List motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Miasta Krynica Morska, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.922 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.). Termin i miejsce składania dokumentów: do 20 lutego 2019 r. do godz. 14:00. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomione telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120 Krynica Morska z dopiskiem: Nabór - stanowisko ds. księgowości budżetowej. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/strony/3398.dhtml

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 20.02.2019r., Godziny : do 14:00

Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN

Osoba do kontaktu: Teresa Smarzewska

Telefon: 55-247-65-27


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi