#

SSC Office Coordinator - new position in growing SSC

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

SSC Office Coordinator - new position in growing SSC

Miejsce pracy: Poznań
4-1-63135

For our Client, prestigious, international company from SSC sector, we are looking for a new person willing to join the team on the position of SSC Office Coordinator

TASKS & RESPONSIBILITIES:
- Support of the Head of SSC in day-to-day and project business
- Performance of various organizational and administrative tasks
- Preparation of reports, presentations and correspondence
- Coordination of calendars and appointments
- Organizations of meetings and events
- Scheduling and coordination of travel, transport and accomodation
- Correspondence in English
- Reception of visitors and business partners
- Support change management activities
- Execution of communication activities

Requirements:
- Administrative services experience
- Experience in management assistance
- Strong communication skills
- Organizational and time management skills
- Accuracy and attention to detail
- Very good knowledge of MS Office, especially Word and PowerPoint
- Discretion when dealing with confidential information
- Flexible and adaptable approach to work
- Multilingual skills - fluent in Polish and English

Benefits:
- Work in a stable, international company
- Attractive benefits package
- International trainings
- Friendly work environment

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi