Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/06/2019.

Opis stanowiska pracy

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta,
  • Realizacja sprzedaży,
  • Utrzymywanie standardu ekspozycji,
  • Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klienta,
  • Nastawienia na wynik,
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych,
  • Zaangażowania i inicjatywy,
  • Umiejętności obsługi komputera.

Wymagania

Zatrudnionym oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Atrakcyjny pakiet socjalny;
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
  • Bogaty pakiet szkoleń;
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Dobrą atmosferę pracy.

Prezentacja firmy

AGATA to firma z polskim kapitałem i o polskich korzeniach.
Dzięki swej długoletniej... działalności doskonale zna potrzeby i oczekiwania klientów.

Dlaczego warto pracować w AGATA ?
Jesteśmy wiarygodnym pracodawcą, który ze względu na nieustanny rozwój sieci salonów AGATA tworzy nowe miejsca pracy. Jako spółka dynamicznie rozwijająca się pragniemy, aby z AGATĄ rozwijali się również pracownicy, dlatego dbamy o podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób zatrudnionych w firmie, organizując systematyczne szkolenia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Praca fizyczna
Zapisz ofertę
do góry