Numer oferty: StPr/22/2819
Obsługa Klienta oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów
Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Realizacja planów sprzedażowych Budowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
Agroma S.A. w Poznaniu jest liczącym się na rynku dystrybutorem maszyn i urządzeń rolniczych. Specjalizujemy się w handlu częściami zamiennymi do maszyn i ciągników, paszami, nawozami, środkami ochrony roślin oraz gotowymi maszynami rolniczymi. Firma posiada sieć punktów sprzedaży, które kompleksowo zaopatrują gospodarstwa rolne. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży co zapewnia nam stabilną pozycję na rynku.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Łazienkowa 5, 88-170 Pakość, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: sekretariat@agroma-poznan.plwraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji prowadzonego przez Agroma S.A. w Poznaniu z siedzibą w Bogucinie zgodnie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.z 2016r..poz.922)".Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Administratorem danych jest Agroma S.A. w Poznaniu z siedzibą w Bogucinie przy ul. Gnieźnieńska 99. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie określonych przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.