W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalisty ds. zakupów serwisowych z językiem niemieckim
Miejsce pracy: KatowiceNaszym Klientem jest niemiecka globalna firmy o zapleczu produkcyjnym, która jest renomowanym dostawcą nowoczesnych rozwiązań technologicznych w branży przemysłu maszynowego.
Obecnie poszukujemy osób, które dołączą do nowego zespołu dedykowanego obszarowi zakupów głównie na rynek niemiecki.
Stanowisko: Specjalisty ds. zakupów serwisowych z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice, praca w systemie hybrydowym.
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:
- koordynowanie procesów zakupowych materiałów produkcyjnych,
- przygotowywanie, rozsyłanie zapytań ofertowych,
- pozyskiwanie ofert oraz ustalanie szczegółów współpracy z dostawcami (porównywanie ofert dostawców, wybór dostawcy, negocjacje cenowe),
- przetwarzanie zgłoszeń zapotrzebowania oraz tworzenie zamówień,
- nadzór terminowości realizacji dostaw,
- przetwarzanie i obsługa reklamacji,
- ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi oraz dostawcami.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- doświadczenie w obszarze zakupów,
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne,
- zdolność negocjacji oraz wypracowania kompromisów,
- nastawienie na poszukiwanie usprawnień i aktywne wdrażanie proponowanych rozwiązań,
- mile widziana podstawowa znajomość rysunku technicznego,
- znajomość systemu SAP będzie atutem.
Korzyści:
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji,
- pracę w środowisku międzynarodowym,
- elastyczny czas pracy, pracę hybrydową,
- dzień wolny w dniu urodzin,
- pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową,
- szkolenia, również tym językowe,
- wpłatę do PPK w wysokości 2,5% finansowaną przez pracodawcę,
- możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji oraz realizacji swoich pomysłów,
- współudział w tworzeniu i rozwoju organizacji.