Opis stanowiska pracy
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalistki / Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie należało m.in.:
- kontrola i nadzór wydatków, ponoszonych w ramach projektów,
- kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i rachunkowym,
- bieżący kontakt z koordynatorami oraz pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji budżetów i utrzymania dyscypliny budżetowej,
- rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową,
- dokonywanie systematycznej analizy i weryfikacji zapisów na kontach księgowych pod kątem ich zgodności z rozliczeniami finansowymi projektów,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projektów,
- nadzór nad zgodnością realizacji projektów z zapisami umów o dofinansowanie, obowiązującymi wytycznymi, zasadami oraz innymi dokumentami programowymi,
- sporządzanie pism, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów,
- kontakty, współpraca i bieżąca korespondencja z instytucjami, nadzorującymi realizację projektów, audytorami zewnętrznymi oraz innymi (wg potrzeb).
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
- w pełni dostępną przestrzeń biurową dla osób z niepełnosprawnościami,
- pakiet medyczny w prywatnej placówce medycznej LUXMED (po okresie próbnym),
- w razie potrzeby możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy np. w urzędzie,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
- dopłaty do udziału w wydarzeniach kulturalnych, oświatowych, zajęciach sportowych lub rekreacyjnych,
- dopłaty do żłobka, przedszkola, klubu dziecięcego lub innej placówki wychowania przedszkolnego,
- bezzwrotną pomoc finansową z tytułu urodzenia/przysposobienia dziecka,
- bezzwrotną pomoc finansową (zapomogę), w przypadku indywidualnych zdarzeń losowych, klęsk żywiołowych, długotrwałej choroby,
- dopłaty do zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego oraz kosztów ponadstandardowych badań,
- bony pieniężne dla pracowników oraz paczki dla dzieci z okazji świąt lub innych ważnych zdarzeń,
- dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, związane z finansami,
- znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów finansowanych z różnych źródeł (np. EFS, RPO, PFRON, Erasmus+, itp.) oraz min. roczne doświadczenie w realizacji tego typu projektów,
- sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
- zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi w uzasadnianiu swoich argumentów,
- umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook),
- doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem,
- znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, ZUS i prawa pracy będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym będzie dodatkowym atutem,
- dobra znajomość języka angielskiego.
Rekrutacja na stanowisko Specjalistki / Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie przebiegać dwuetapowo:
ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.
ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 1,5 godziny.
Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.
Prezentacja firmy
NASZA MISJA:
<br/>
<br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni...
NASZA MISJA:
Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób niepełnosprawnych w Polsce.
NASZE DZIAŁANIA:
• Zmieniamy prawo.
• Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby niepełnosprawne w ich niezależnym życiu.
• Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
• Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
• Upowszechniamy wiedzę o osobach niepełnosprawnych.
• Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
• Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą.
Dołącz do nas!!!
Więcej informacji na temat działań Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego znaleźć można na stronie internetowej FIRR www.firr.org.pl
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/03/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse