Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie rocznych i okresowych planów wydatków budżetowych w rozbiciu na rozdziały, paragrafy i pozycje budżetowe oraz sporządzanie niezbędnych korekt do tych planów
  • prowadzenie ewidencji finansowej w zakresie przydzielanych dla Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu limitów finansowych oraz realizowanych przez Wydział wydatków, w ujęciu na rozdziały 75401 (CBŚP), 75402 (BSW KGP), 75404 (KWP) i 75405 (KMP i KPP ) oraz sporządzanie w tym zakresie stosownej analizy
  • końcowe weryfikowanie dostarczanych dokumentów księgowych (faktur, rachunków, dokumentów obrotu magazynowego, protokołów przyjęcia itp.) pod względem poprawności merytorycznej ich przygotowania w poszczególnych komórkach Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu, do dalszej realizacji finansowej lub wykorzystania służbowego w gospodarce majątkiem
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji w module Środki Trwałe, znajdujących się w obszarze kompetencji Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu
  • wycena wartości inwentaryzowanych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych znajdujących się w użytkowaniu jednostek garnizonu dolnośląskiego Policji, na podstawie ewidencji głównej Wydziału Transportu KWP we Wrocławiu
  • opracowywanie i weryfikowanie dokumentów planistycznych, sprawozdawczych, analitycznych oraz udzielanych informacji, w celu zapewnienia rzetelności zawartych w nich danych oraz terminowości ich przekazywania (przesyłania)


Warunki pracy

- praca kancelaryjno-biurowa
- praca przy o świetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy: komputer-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax
- możliwość poruszania się po głównej siedzibie urzędu (budynek wielokondygnacyjny) – winda znajdująca się w budynku ułatwia dostęp do poszczególnych pięter dla osób niepełnosprawnych
- ograniczona możliwość poruszania się w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych – budynek dwukondygnacyjny – brakwindy
- brak toalet przystosowanych dla inwalidów w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,5421 (co stanowi kwotę 2 889,65 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy na stanowisku o charakterze księgowym lub związanym z ewidencją finansową

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera oraz edytorów testu i arkusza kalkulacyjnego typu „Word” i „Excel”
  • umiejętność pracy w zespole, analitycznego myślenia i wnioskowania
  • komunikatywność, samodyscyplina
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze finansów publicznych
  • dostęp do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, prawa zamówień publicznych
  • znajomość zasad gospodarki materiałowej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi