Opis stanowiska pracy


Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw prowadzenia księgowości w Wydziale Finansowo - Księgowym

02-106 Warszawa ul. Pawińskiego 17/21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dekretuje dowody księgowe, ewidencjonuje je w informatycznym systemie finansowo-księgowym w zakresie dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych, w celu realizacji ustawowego obowiązku
  • uzgadnia obroty i salda kont pomocniczych z saldami i zapisami księgi głównej na koniec każdego miesiąca w celu realizacji ustawowego obowiązku
  • bierze udział w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej, sporządza sprawozdania w zakresie operacji finansowych, sprawozdania finansowe i przekazuje je dysponentowi środków budżetowych wyższego stopnia, sporządza sprawozdania statystyczne do GUS, w celu realizacji ustawowego obowiązku
  • terminowo odprowadza pobrane dochody budżetowe, podatki, składki ZUS oraz sporządza w tym zakresie dyspozycje przelewów w celu realizacji ustawowego obowiązku
  • uzgadnia miesięczne i kwartalne wydatki w zakresie wypłaty świadczeń społecznych z wewnętrznymi komórkami
  • dokonuje rozliczeń wypłaconych świadczeń społecznych podlegających finansowaniu przez ZUS i KRUS i sporządza korespondencję w tym zakresie, w celu dokonania stosownych refundacji wydatków


Warunki pracy

Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 posiada podjazd dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na siódmym piętrze. Praca wymaga przemieszczania się po budynku w celu realizacji zadań.
1. Praca biurowa,
2. Wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
4. Użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
5. Oświetlenie naturalne i sztuczne.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
pracy w komórkach finansów lub księgowości, w tym 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-księgową w jednostkach budżetowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dobra znajomość przepisów prawa finansowego, w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdawczości budżetowej i finansowej
  • znajomość zasad prowadzenia rachunkowości
  • umiejętność syntetycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs księgowości
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność rozwiązywania problemów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSWiA > Dokumenty do pobrania https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy )
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopie dokumentów potwierdzające ukończenie kursu księgowości

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:

    Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
    ul. Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi