Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw mediów społecznościowych w Wydziale Promocji i Mediów w Departamencie Promocji Funduszy Europejskich 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi profile w mediach społecznościowych i w serwisach internetowych (m.in. odpowiada za tworzenie postów, pełni funkcję redaktora, współpracuje z wykonawcami, współtworzy grafiki)
- Współtworzy strategię komunikacji w mediach społecznościowych (m.in. monitoruje i analizuje efektywność prowadzonych działań, definiuje cele i określa komunikaty)
- Planuje komunikację oraz tworzenie angażujących treści na kanałach mediów społecznościowych – zarówno działania organiczne, jak i kampanie płatne, planuje przebieg komunikacji i wybiera formy promocji)
- Monitoruje i analizuje obecność resortu w mediach społecznościowych
- Prowadzi kampanie/ działania/ projekty informacyjne/ promocyjne/ edukacyjne (m.in. analizuje efektywność podejmowanych działań, określa cele i komunikaty, monitoruje przebieg kampanii, nadzoruje wykonawców, prowadzi kampanie płatne, podejmuje działania z obszaru zarządzania kryzysowego)
- Przygotowuje materiały informacyjne i promocyjne, w tym materiały graficzne (m.in. współpracuje i nadzoruje wykonawców, opracowuje koncepcję graficzną, ocenia dostępność cyfrową, tworzy grafiki i proste materiały wideo)
Warunki pracy · Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
· Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
· Praca w terenie
· Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
· Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 538 817 835, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 73 19
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie informacji, promocji, public relations
pozostałe wymagania niezbędne: - Wiedza z zakresu marketingu w internecie, szczególnie mediach społecznościowych
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
- Sprawna obsługa mediów społecznościowych
- Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Komunikacja w tym: umiejętność redagowania i korekty tekstów przeznaczonych do Internetu
- Tworzenie elementów graficznych oraz przygotowywanie prostych filmików wideo
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, kreatywność
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2021-08-11
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 68 DIP
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15