Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw działań środowiskowych oraz zamówień publicznych i zakupów w Wydziale Logistyki i Działań Środowiskowych w Biurze Administracyjnym


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • inicjuje, prowadzi i koordynuje działania prośrodowiskowe w Ministerstwie,
  • przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówień publicznych,
  • sporządza plan zamówień publicznych,
  • realizuje zakupy towarów i usług.


Warunki pracy

Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe


Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie


Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.


Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.


Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.


Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.: (22) 273 84 10, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: (22) 273 88 58


Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.


Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych  jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z obszarów zachowań proekologicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad rachunkowości
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (A2)
  • Znajomość Word i Excel
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, umiejętności analityczne.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:


      Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

    • Dokumenty należy złożyć do: 2021-04-22
      Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
      Miejsce składania dokumentów:
      Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.

      Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
      Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
      Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
      Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
      ul. Wspólna 2/4
      00-926 Warszawa
      z dopiskiem na aplikacji: 25 BA
      Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

      Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/kariera-i-praca

      Prezentacja firmy

      Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

      Dodatkowe informacje

      Ostatnia aktualizacja:
      08/04/2021
      Wymiar etatu:
      Pełny etat
      Rodzaj umowy:
      Na czas nieokreślony
      Liczba wakatów:
      1
      Min. doświadczenie:
      1 rok
      Min. wykształcenie:
      Wyższe licencjackie
      Branża / kategoria:
      Praca Administracja Publiczna

      Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

      Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

      Utwórz powiadomienie e-mail
      Zapisz mnie

      Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

      Podziel się ze znajomymi