Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw kompetencji cyfrowych i Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Wydziale Kompetencji Cyfrowych Departamentu Społeczeństwa InformacyjnegoZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzi ewidencję wniosków o włączenie kwalifikacji rynkowej oraz zgodnie z wymogami Ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), przeprowadza konsultacje wniosku ze środowiskami zainteresowanymi, przeprowadza nabór na specjalistów i ekspertów oraz zbiera ich opinie w zakresie procedowanej kwalifikacji, przygotowuje projekty umów ze specjalistami i ekspertami, przygotowuje projekty zarządzeń w sprawie powołania zespołu ekspertów, przygotowuje projekty rekomendacji do opinii Rady Interesariuszy ZSK, przygotowuje projekty obwieszczeń informujących o włączeniu kwalifikacji rynkowej do ZSK.
- Prowadzi ewidencję wniosków o nadanie uprawnień do certyfikowania kwalifikacji rynkowych, przygotowuje projekty decyzji administracyjnej uprawniającej do certyfikowania kwalifikacji rynkowej, opracowuje materiały niezbędne do przeprowadzenia kontroli instytucji certyfikującej.
- Przygotowuje i proceduje projekty umów z Podmiotami Zewnętrznego Zapewnienia Jakości w celu spełnienia wymogów ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji.
- Przygotowuje analizy i koordynuje obieg dokumentów strategicznych, programowych oraz dokumentów o charakterze informacyjnym i wdrożeniowym w celu formułowania propozycji działań w zakresie nabywania i pogłębiania kompetencji cyfrowych różnych grup obywateli w tym wspiera działania dotyczące przygotowywania i wdrażania Programu Rozwoju Kompetencji Cyfrowych.
- Opiniuje projekty aktów prawnych i przygotowuje propozycje odpowiedzi na interpelacje i zapytania w ramach kompetencji Wydziału.
Warunki pracyPracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- wiedza z zakresu ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
- umiejętność obsługi programów pakietu Office
- umiejętność zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu
- umiejętność tworzenia zestawień i analiz
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- komunikacja
- współpraca
- negocjowanie
- myślenie analityczne
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji centralnej, samorządowej lub organizacjach pozarządowych
- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej lub projektowej
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie procesu włączenia kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) zgodnie z wymogami ustawy
- wiedza z zakresu procesu legislacyjnego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Dokumenty należy złożyć do: 2021-03-05
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
z dopiskiem: "specjalista/DSI/18".
Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.