Opis stanowiska pracy
Urząd Lotnictwa Cywilnego w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw administrowania systemami i infrastrukturą teleinformatyczną Urzędu w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora GeneralnegoZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- bierze udział w zarządzaniu infrastrukturą sieciową Urzędu w szczególności w administracji i konfiguracji przełączników sieciowych, routerów, urządzeń Wi-fi, proxy, urządzeń/systemów typu load-balancer, itd., w tym monitorowaniu w celu zapewnienia wydajności i ciągłości działania sieci;
- bierze udział w zarządzaniu bezpieczeństwem sieci, w tym - w obsłudze incydentów oraz problemów związanych z bezpieczeństwem sieciowym oraz wobsłudze i konfiguraci urządzeń firewall, VPN, SIEM, itd., w tym monitorowaniu;
- bierze udział w projektach związanych z infrastrukturą sieciową Urzędu, wdrażaniu nowych rozwiązań bezpieczeństwa sieci i technologii sieciowych w Urzędzie;
- tworzy dokumentację techniczną dla systemów i aplikacji;
- zapewnia użytkownikom systemów informatycznych Urzędu dostępu do zasobów teleinformatycznych Urzędu i bierze udział w obsłudze zgłoszeń awarii usług sieciowych – 2 linia wsparcia;
- bierze udział w opracowywaniu i wdrażaniu polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego Urzędu, zgodnie z przepisami o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
- bierze udział w planowaniu i realizacji inwestycji w zakresie sprzętu informatycznego i systemów informatycznych;
- bierze udział w tworzeniu i aktualizacji procedur dotyczących obszaru wykorzystania technologii informatycznych oraz w opracowywaniu i monitorowaniu zasad korzystania z zasobów sieciowych;
Warunki pracy- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
OFERUJEMY:
- stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej – umowa o pracę;
- dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”);
- nagrody uznaniowe; - elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart MultiSport;
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego.
Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji. Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kopie dokumentów dot. doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia doświadczenia zawodowego.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów. Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/985-informacje-dla-kandydatow.
Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC" http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/388-oswiadczenia-dla-potrzeb-rekrutacji-do-korpusu-sluzby-cywilnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 520 72 41/ 74 02 bądź e-mail: rekrutacja@ulc.gov.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe z zakresu informatyki
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administrowaniu sieciami informatycznymi
pozostałe wymagania niezbędne:- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci teleinformatycznych.
- Praktyczna umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych.
- Praktyczna znajomość zagadnień monitorowania infrastruktury sieciowej.
- Znajomość protokołów sieciowych.
- Umiejętność tworzenia schematów i dokumentacji.
- Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
- Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie z zakresu konfiguracji urządzeń sieciowych
- Znajomość rozwiązań, urządzeń aktywnych sieci oraz biegła znajomość ich konfiguracji i zarządzania.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub oświadczenie w tym zakresie
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowychDokumenty należy złożyć do: 2021-01-29
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
"Oferta pracy BDG/GI/3a-1/2021"
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej) lub na adres rekrutacja@ulc.gov.pl .