Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw analityk ds. budowy i udostępniania usług w Wydziale Budowy i Rozwoju SIG, Departament Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Proponuje wymagania funkcjonalne dla systemów i usług tworzonych zgodnie z założeniami i metodami SIG przy zapewnieniu zgodności z Architekturą SIG oraz z zastosowaniem narzędzi do zarządzania wymaganymi
  • Proponuje kryteria jakościowe dla produktów i usług tworzonych w systemach w celu wdrożenia procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia weryfikacji przyjętych założeń i wymagań podczas przeglądów jakości
  • Współpracuje z instytucjami zewnętrznymi w ramach zawartych porozumień
  • Bierze udział w przygotowaniu wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i analitycznej, na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne w zakresie zadań związanych z budową i rozwojem systemów oraz konfiguracją i udostępnianiem usług w oparciu o Produkty SIG
  • Współpracuje z wykonawcami w celu prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach rozbudowy systemów, produktów i usług SIG
  • Współpracuje w opracowywaniu propozycji planu wdrożeniowego produktów i usług i wprowadzaniu zmian konfiguracyjnych usług, udział w przeglądach jakości funkcjonalności systemów i usług, oraz w opracowaniu modelu utrzymania systemów, produktów i usług SIG
  • Wspiera wydział w zakresie spraw związanych z obsługą Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym (FGZGiK), w tym uczestniczy w opracowaniu szczegółowego planu wydatków FGZGiK
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą budżetu Departamentu, w tym opracowuje szczegółowy plan budżetu Departamentu, przygotowuje we współpracy z Głównym Księgowym GUGiK okresowe sprawozdania rzeczowo-finansowe z realizacji planu wydatków Departamentu


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • pomieszczenia biurowe znajdują się na 3 piętrze

  • winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

  • odpowiednio dostosowana toaleta

  • ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenie w analizie wymagań biznesowych oraz projektowaniu rozwiązań informatycznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym umożliwiająca czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej
  • znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
  • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość metodologii tworzenia analiz
  • znajomość notacji UML
  • wiedza z zakresu zarządzania wymaganiami oraz zarządzania zmianą
  • znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-11-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa,
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 70597 – specjalista, IZ/BRSIG/3”
    lub
    za pośrednictwem platformy ePUAP /887pujdw65/skrytka
    lub
    na adres mailowy rekrutacje@gugik.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/11/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi