Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Logistyki i Działań Środowiskowych w Biurze Administracyjnym

ul. Wspólna 2/4, Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynacja i wsparcie obsługi logistycznej spotkań organizowanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa zgodnie z ich wymaganiami
  • bieżące administrowanie systemem rezerwacji sal konferencyjnych, zarządzanie terminami
  • obsługa techniczna spotkań, w tym obsługa tele- i videokonferencji obsługa ścianki audio-wizualnej, obsługa pętli indukcyjnej oraz urządzeń nagłośnienia, nagrywania, tłumaczeń symultanicznych
  • zapewnianie właściwego ustawienia sal zgodnie z zapotrzebowaniem organizatora spotkania, dostosowanie sprzętów i infrastruktury technicznej
  • zapewnianie obsługi logistycznej spotkań organizowanych przez podmioty zewnętrzne, monitorowanie zgód Dyrektora Generalnego na spotkania podmiotów zewnętrznych, prowadzenie rejestru spotkań, zapewnianie obsługi technicznej tych spotkań
  • zapewnienie właściwego i sprawnego sprzętu na spotkania w salach konferencyjnych ministerstwa, monitorowanie stanu technicznego sprzętów, zgłaszanie potrzeby napraw i serwisowania


Warunki pracy

Warunki Pracy:
Pracownikowi oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4470,31 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,2
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka
i studiów podyplomowych
• pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart sportowych, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia,
• elastyczne formy pracy, w tym ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• liczne kontakty z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi – mailowe, telefoniczne i bezpośrednie
• praca związana z wysiłkiem fizycznym
opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 82 91, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 73 19.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi technicznej konferencji oraz organizacji spotkań

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów BHP
  • znajomość podstawowych przepisów przeciwpożarowych
  • umiejętność obsługi konferencyjnych systemów audiowizualnych (w tym m.in. ścianek multimedialnych, multifonów, odbiorników bezprzewodowych do tłumaczenia symultanicznego, pulpitów tłumaczy, mixeru dzwięku, kostki dziennikarskiej z sumą dźwięku oraz pętli indukcyjnej (dla osób niedosłyszących)
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • kandydaci nie posiadający obywatelstwa polskiego powinni posiadać znajomość języka polskiego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski
    • CV
    • • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
    • najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego a w przypadku cudzoziemców - obywatelstwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa unijnego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online, ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
    Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: 68 BA

    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
    https://miir.hrsys.pl/praca/miir/68-BA

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi