Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Infrastruktury w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Dyrektora Generalnegoul. Chałubińskiego 4/6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Uczestnictwo w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, finansowanych ze środków budżetowych oraz ze środków pochodzących z Funduszy Europejskich, realizowanych na wniosek komórek organizacyjnych Ministerstwa, poprzez bezpośredni udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji lub członka komisji, w tym: sporządzanie projektów dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu, protokołów postępowań o udzielenie zamówień publicznych, dokumentów wewnętrznych związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych; analiza wzorów/projektów umów oraz opisów przedmiotu zamówienia, pod kątem zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych; zamieszczanie ogłoszeń w publikatorach; prowadzenie korespondencji z wykonawcami w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; analiza i ocena ofert; prowadzenie obsługi organizacyjnej prac komisji; kontrola prawidłowości i terminowości postępowania
- Doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, finansowanych ze środków budżetowych oraz ze środków pochodzących z UE, w tym: doradzanie w zakresie prawidłowego opisania przedmiotu zamówienia, oszacowania wartości zamówienia, ustalenia warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert, wyboru trybu postępowania, doradzanie w zakresie przygotowywanych wzorów/projektów umów jakie będą zawierane z wykonawcami udzielanych przez Ministerstwo zamówień publicznych; udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów z zakresu zamówień publicznych
- Weryfikowanie przygotowanych przez komórki wniosków dotyczących wydatkowania środków publicznych
- Koordynowanie spraw udzielania zamówień przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej, w których Ministerstwo uczestniczy, przygotowywanie i opiniowanie dokumentów związanych z postępowaniami prowadzonymi przez COAR oraz doradzanie w tym zakresie właściwym komórkom Ministerstwa
- Gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie dokumentacji z prowadzonych postępowań
- Opracowywanie planu postępowań o udzielenie zamówienień publicznych oraz planu zakupów na dany rok (na podstawie planów sporządzonych przez komórki organizacyjne)
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych w Ministerstwie dla celów sprawozdawczych, oraz sporządzanie sprawozdania z udzielonych w danym roku zamówień publicznych, przesyłanego do Urzędu Zamówień Publicznych
- Przygotowywanie odpowiedzi na odwołania oraz udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą
Warunki pracyMinisterstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Pracownikom oferujemy:
• dogodną lokalizację
• elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 10.00
• pracę zdalną
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
• możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
• wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
• w każdy wtorek świeże owoce dla pracowników
• udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
• preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
• zagrożenie korupcją
• rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
• UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Informacja o metodach naboru:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert
• możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej
• rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez Skype lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu). Dokumenty załączane przez kandydatów/kandydatki do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów/kandydatki, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 522 59 01 lub (22) 630 18 24
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej:
• https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych
Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w obszarze zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość krajowych przepisów z zakresu zamówień publicznych oraz przepisów prawa wspólnotowego
- Podstawowa znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz kodeksu cywilnego
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2020-08-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa
Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy BDG-30/20”, należy złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30– 16:00 lub przesłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl