Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw planowania budżetu Sekcja Planowania Wydatków Rzeczowych Wydział Budżetu Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej

KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 100
02-514 WARSZAWA

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie propozycji zmian w planach budżetowych jednostek organizacyjnych SG, w uwzględnieniu złożonych przez kierowników jednostek organizacyjnych SG wniosków o dokonanie zmian, celem dostosowania wielkości wydatków w poszczególnych paragrafach do ukształtowanych potrzeb jednostek organizacyjnych SG.
  • Koordynowanie prac przedstawicieli służb finansowych jednostek organizacyjnych SG, w zakresie obsługi modułu "Planowanie" w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie merytorycznym Sekcji, celem przekazania informacji o strukturze planu dochodów i wydatków Straży Granicznej, projekcie planu dochodów i wydatków Straży Granicznej do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Uczestniczenie w planowaniu (w tym dokonywanie korekt) budżetu Straży Granicznej w zakresie świadczeń, wydatków bieżących oraz wydatków majątkowych, celem dostosowania wielkości wydatków do potrzeb jednostek organizacyjnych SG.
  • Uczestniczenie w opracowaniu materiałów planistycznych do projektu budżetu Straży Granicznej w celu sporządzenia zbiorczego projektu planu dochodów i wydatków budżetowych w oparciu o akty prawne regulujące przedmiotową tematykę.
  • Opiniuje doraźne wystąpienia kierowników jednostek organizacyjnych SG w zakresie bieżącej sytuacji finansowej oraz wnioski o zmiany w planach finansowych jednostek organizacyjnych SG w zakresie merytorycznym sekcji, w celu przedstawienia kierownictwu formacji.
  • Opracowywanie bazy danych dla potrzeb planowania i analizy realizacji dochodów i wydatków budżetowych na podstawie sprawozdań jednostkowych oraz innych informacji sporządzanych przez jednostki organizacyjne SG.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo - administracyjna,
- praca w siedzibie urzędu,
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- praca w godzinach 8.15 - 16.15,
- stanowisko pracy specjalisty zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne, brak windy, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
- brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
UWAGA ! WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA ORAZ KOPIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.

Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.

Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ I RODZAJ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

• wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2.750,00 zł netto + dodatek za wysługę lat,
• dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
• oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty
w urzędzie lub data stempla pocztowego,
• rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu
a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
• kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
• przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
• oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Jednocześnie urząd zapewnia swojemu pracownikowi:
• stabilną i ciekawą pracę,
• regularnie wypłacane wynagrodzenie,
• dodatek stażowy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne,
• nagrody - w zależności od wyników pracy,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
• pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku,
• korzystną ofertę dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pracy w obszarze finansach publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansami publicznymi
  • umiejętność obsługi programów komputerowych i systemów informatycznych
  • komunikatywność,
  • asertywność
  • działanie w sytuacjach stresowych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje - np.: świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające posiadanie określonych kwalifikacji lub uprawień, referencje.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa
    z dopiskiem: „oferta pracy - specjalista w Biurze Finansów oraz numer ogłoszenia”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi