Opis stanowiska pracy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i AutostradDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w WarszawieGDDKiA Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- dekretowanie i księgowanie zdarzeń gospodarczych, których stroną jest Oddział w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej, analizowanie salda kont rozrachunkowych oraz salda kont bankowych (wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym),
- sporządzanie przelewów lub wniosków o wypłatę ze środków KFD oraz dyspozycji przekazywania środków pomiędzy rachunkami w systemie bankowości elektronicznej (NBP, BGK), sporządzanie wydruków wyciągów bankowych z systemu bakowości elektronicznej oraz prowadzenie bieżącej archiwizacji dokumentacji bankowej (przelewów bankowych, wyciągów bankowych, potwierdzeń zapłaty ze środków KFD) (wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym),
- kontrolowanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów dotyczących realizowanych operacji gospodarczych,
- prowadzenie rejestrów faktur wpływających do Oddziału,
- wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży oraz not księgowych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji dochodów Oddziału. Prowadzenie terminowej windykacji wierzytelności Skarbu Państwa w zakresie powierzonych zadań, prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT i sporządzania deklaracji VAT, JPK (wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym),
- prowadzenie ewidencji księgowej majątku rzeczowego Oddziału, uczestniczenie w rozliczaniu inwestycji i weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych (wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym),
- analizowanie i uzgadnianie zapisów w księgach rachunkowych, sporządzanie sprawozdania budżetowego i KFD, współpracowanie z wydziałami merytorycznymi w zakresie weryfikacji zgodności z danymi księgowymi wydatków, wykazywanych w programach inwestycyjnych (wykonanie zadania wspomagane jest specjalistycznym programem komputerowym),
- prowadzenie rejestru umów, wprowadzanie, weryfikowanie i korygowanie zaangażowanie środków na podstawie danych otrzymanych z komórek merytorycznych i rejonów.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Pracownikom oferujemy:
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:
weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
możliwość przeprowadzenia testu wiedzy,
rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres warszawa.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów bądź rachunkowości,
pozostałe wymagania niezbędne:- wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office,
- kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiągania celów, współpraca, komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej,
- znajomość procedur postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi specjalistycznego programu księgowego SAP,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-07-06
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „SPEC. ds. finansowo-księgowych – Nr ogłoszenia”)