Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Statystyczny w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Departamencie Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów

Główny Urząd Statystyczny
Aleja Niepodległości 208
00-925 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie Sekretariatu Projektu (bieżące administrowanie Projektem), w tym m.in.: zakładanie, obsługa, utrzymywanie, archiwizowanie dokumentacji Projektu tj. prowadzenie repozytorium dokumentacji projektowej (zgodnie z metodyką PRINCE 2 Foundation oraz wymaganiami Instytucji Pośredniczącej), w tym rejestrów, ankiet, raportów, informacji, pism, prezentacji itp., przygotowywanie, powielanie, porządkowanie, kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Projektu, w tym ankiet, raportów, informacji itp., rejestrowanie, numerowanie, przechowywanie, dystrybucja zagadnień projektowych, zestawianie, kopiowanie i dystrybucja produktów zarządczych, archiwizowanie, zarządzanie, konfigurowanie wszystkich produktów Projektu, aktualizacja statusu wszystkich produktów, wydawanie, zgodnie z uprawnieniami, kopii produktów do przeglądu lub w celach informacyjnych w celu zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji zadań.
  • Prowadzenie prac związanych z monitorowaniem i raportowaniem postępów realizacji Projektu, w tym przygotowywanie sprawozdań oraz pozyskiwanie informacji zwrotnych na potrzeby prowadzenia Projektu, w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań w projekcie.
  • Udział w pracach związanych z opracowaniem raportów, sprawozdań, wniosków (m.in. raportów okresowych, sprawozdań z realizacji projektu, sprawozdań rzeczowo-finansowych, wniosków o płatność, zapotrzebowania na środki finansowe, wniosków o uruchomienie rezerwy celowej) oraz dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych pod względem formalnym w celu zapewnienia terminowej realizacji prac.
  • Udział w spotkaniach projektowych i przeglądach jakości oraz sporządzanie protokołów i notatek ze spotkań w celu przygotowania odpowiednich dokumentów projektowych.
  • Udział w pracach związanych z opracowywaniem dokumentacji zarządczej Projektu w celu właściwej organizacji prac w projekcie.
  • Udział w pracach związanych z zagwarantowaniem ochrony oryginałów wszystkich produktów zarządczych w celu zapewnienia bezpieczeństwa dokumentacji projektowej.


Warunki pracy

- Praca administracyjno-biurowa.
- Praca przy komputerze.
- Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy wyposażone są w informację głosową oraz oznakowanie dla osób niewidomych, natomiast nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w zakresie usytuowania poręczy i tablicy przyzywowej. W budynku znajduje się 5 toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
ZATRUDNIENIE NA CZAS REALIZACJI PROJEKTU – PLANOWANY TERMIN ZAKOŃCZENIA PROJEKTU - 29.06.2022

Wynagrodzenie brutto 4 500 zł (kwota brutto uwzględnia dodatek stażowy).

W związku z trudną sytuacją związaną z epidemią, dokumenty można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) albo poczty elektronicznej na adres rekrutacja@stat.gov.pl. Do przesłanych dokumentów należy załączyć skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oryginały oświadczeń należy dostarczyć najpóźniej przed zatrudnieniem.

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i razem z ofertami rozpatrzonymi negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/glowny-urzad-statystyczny/

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego wymienionych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U.Nr 218, poz. 1695).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 449 40 91, 608 33 29, 608 30 95, 608 30 42.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.







Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
3 lata

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
  • znajomość ustawy o statystyce publicznej,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych (w tym przepisów wykonawczych),
  • znajomość ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy kodeks pracy,
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
  • rzetelność,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • współpraca,
  • komunikacja pisemna,
  • komunikacja interpersonalna,
  • kreatywność,
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe – udział w projektach teleinformatycznych,
  • wiedza z zakresu zarządzania projektami zgodnie z nową metodyką np. Prince 2,
  • obsługa specjalistycznych programów komputerowych (MS Project, MS Visio),
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego – udział w projektach teleinformatycznych.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Na adres rekrutacja@stat.gov.pl
    z dopiskiem : oferta nr 79/ST/2020

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi