Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Wydawnictw, Promocji Prostego Języka i Dostępności w Departamencie Promocji Funduszy Europejskich

ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie materiałów informacyjnych do publikacji w internecie (content marketing)
  • opracowywanie publikacji i materiałów promocyjnych dotyczących Funduszy Europejskich a także bieżąca współpraca z agencjami kreatywnymi w zakresie realizowanych projektów
  • prowadzenie kampanii informacyjnych i promocyjnych na zewnętrznych portalach informacyjnych oraz w prasie
  • udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu zamówień na wybór wykonawcy w realizowanych projektach
  • przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej/ inne wnioski i zapytania


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:

wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4673,51 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,3
dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od
udokumentowanego stażu pracy
umowa na czas zastępstwa
trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka
i studiów podyplomowych
pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart
sportowych, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia,
elastyczne formy pracy, w tym ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
praca przy komputerze
opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa
https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie:
https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie
merytorycznym pod nr tel. 660795287, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.
(22) 273 88 59.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian
wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych
jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania
określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z informacją, promocją, public relations

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu polityki spójności UE
  • znajomość rynku mediów (informacyjne portale internetowe i prasa)
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, w zakresie dotyczącym przygotowania dokumentacji na promocję FE na zewnętrznych portalach internetowych i w prasie (przygotowanie SOPZ, umowy i kryteriów oceny ofert)
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja – w tym umiejętność swobodnego formułowania pisemnych wypowiedzi, rzetelność, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość narzędzi do tworzenia infografik i prezentacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
  • CV
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
  • Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-06-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.

    Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: 35 DIP
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    APLIKUJ ONLINE KLIKAJĄC W LINK:https://miir.hrsys.pl/praca/miir/35-DIP

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi