Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Rozwoju w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Wynagrodzeń w Departamencie Budżetu i FinansówMinisterstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zadanie 1: Prowadzenie obsługi płacowej dla pracowników zatrudnionych w ministerstwie oraz umów cywilnoprawnych, w szczególności: • naliczanie wynagrodzeń/świadczeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę • naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych • weryfikowanie prawidłowości naliczenia składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych • weryfikowanie prawidłowości naliczenia wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków i świadczeń ZUS • udział w sporządzaniu sprawozdań dotyczących wynagrodzeń • obsługa płatności w systemach bankowości elektronicznej • wystawianie rocznych deklaracji podatkowych dla osób fizycznych • sporządzanie rocznych informacji dla osób ubezpieczonych • wystawianie zaświadczeń, pisemnych informacji • sporządzanie miesięcznej deklaracji rozliczeniowej wraz z raportami w programie PŁATNIK • sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych i raportów w programie PŁATNIK
- Zadanie 2: Prowadzenie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej, w szczególności: • weryfikowanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych • wystawianie dowodów księgowych i dokumentów księgowych • dekretowanie dowodów księgowych i dokumentów księgowych • dokonywanie poleceń przelewu ( w tym dokonywanie potrąceń z tytułu zajęć komorniczych )
- Zadanie 3: Prowadzenie obsługi w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych • weryfikowanie sprawozdań / informacji budżetowych • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w zakresie paragrafów płacowych, uzgadnianie sald kont księgowych w celu realizacji obowiązku sprawozdawczego Rb-28, Rb-70 • przygotowywanie informacji z wykonania budżetu ( w zakresie informacji i zestawień o wykonaniu planu finansowego)
- Zadanie 4: Archiwizowanie dokumentacji: • archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w departamencie
- Zadanie 5: Prowadzenie obsługi interpelacji i zapytań poselskich: • gromadzenie materiałów • przygotowywanie odpowiedzi
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (na parterze - 2 szt., na I piętrze - 2 szt.)
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony pl. Trzech Krzyży przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel. 411 92 30.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze wynagrodzeń /w komórkach finansowych
pozostałe wymagania niezbędne:- wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych
- wiedza z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych
- znajomość ustaw o rachunkowości oraz o finansach publicznych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2020-02-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@mr.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Rozwoju
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DBF_ 11
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15