Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw koordynacji oraz wykonywania działań i procesów wymaganych do zapewnienia prawidłowego działania systemów teleinformatycznych w Wydziale Utrzymania Systemów Departamentu Systemów Państwowych

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Odpowiadanie za bieżące utrzymanie systemów, rejestrów i ewidencji w tym środowiska informatycznego, w szczególności platformy ePUAP, profilu zaufanego (w tym dostawcy tożsamości), e-usług pod względem dostępności usług i aplikacji dla użytkowników i instytucji zewnętrznych. Proponowanie rozwiązań problemów technicznych dotyczących obsługi systemów oraz udział w ich wdrożeniu na środowisku produkcyjnym;
  • Koordynacja i nadzorowanie pracy dostawców (pracownicy firm zewnętrznych) wykonujących zadania w zakresie technicznego utrzymania i administrowania systemami, rejestrami i ewidencjami w szczególności platformy ePUAP, profilu zaufanego (w tym dostawcy tożsamości), e-usług;
  • Definiowanie wymagań niefunkcjonalnych i utrzymaniowych w ramach wdrażania nowych systemów IT, w szczególności platformy ePUAP, profilu zaufanego (w tym dostawcy tożsamości), e-usług. Udział w analizowaniu i opiniowaniu dokumentacji technicznej i użytkownika systemu oraz udzielanie konsultacji w zakresie funkcjonowania systemu od strony technicznej. Udział w pracach dotyczących budowy i rozwoju systemów teleinformatycznych wykorzystywanych dla potrzeb rejestrów i ewidencji;
  • Udział w zarządzaniu wiedzą i konfiguracją w obszarze utrzymania systemów poprzez akceptację i konsultację wniosków o zmianę (RFC), współudział w tworzeniu instrukcji administracyjnych i operatorskich oraz prowadzenia szkoleń wewnętrznych z zakresu posiadanej i nabywanej wiedzy dot. utrzymania systemów teleinformatycznych;
  • Koordynacja prac związanych z opracowywaniem planów ciągłości działania dla eksploatowanych systemów teleinformatycznych;
  • Współpraca z urzędami państwowymi i innymi podmiotami z sektora publicznego w zakresie funkcjonowania i utrzymania sieci, dostępów do systemów teleinformatycznych w obszarze związanym z rejestrami i ewidencjami prowadzonymi przez Ministra Cyfryzacji;
  • Nadzorowanie realizacji umów od strony finansowej w zakresie administrowanych systemów, w tym prowadzenie nadzoru nad terminowością wykonywania płatności, terminowością wykonywania prac, nakładania kar w przypadku wykonywania usługi niezgodnie z zapisami umowy, w tym: organizowanie i koordynacja poszczególnych zadań merytorycznych w terminach i zakresach zgodnych z założeniami Umów, tworzenie zleceń o usługi, wniosków o usługi oraz raportów z realizacji Umów na potrzeby wewnętrzne, monitorowanie ważności wszystkich umów zawartych z kontrahentami. Tworzenie i obsługa biblioteki lub innych miejsc przechowywania produktów oraz aktualnych materiałów referencyjnych dot. procesu zarządzania Umowami.


Warunki pracy

Elastyczny czas pracy;
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Zagrożenie korupcją;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość działania i budowy systemów teleinformatycznych;
  • znajomość platformy ePUAP i profilu zaufanego, Węzła Krajowego i Transgranicznego (środków identyfikacji w systemach webowych) oraz eUsług;
  • znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz aktów wykonawczych do tej ustawy;
  • znajomość Rozporządzenia o Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych;
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych - RODO;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiągnięcie celu;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie administrowania systemami lub systemami bazodanowymi lub serwerami aplikacyjnymi lub serwisami internetowymi;
  • znajomość jednego z obszarów: -LDAP; -znajomość metod bezpiecznego uwierzytelniania w systemach webowych, podpisu elektronicznego, w szczególności profilu zaufanego; -architektury systemów opartych na rozwiązaniach webowych do autoryzacji transakcji; -znajomość architektury systemów rozproszonych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzą „tajne” lub zgodna na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-29
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi