Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw komunikacji i grafiki komputerowej w Zespole do spraw Promocji, Biuro Dyrektora Generalnego

Ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sprawowanie nadzoru nad księgą identyfikacji wizualnej GDOŚ w celu właściwego z niej korzystania
  • opracowywanie rocznego planu działań komunikacyjnych GDOŚ zgodnie, z którym planuje i organizuje się wydarzenia edukacyjno-promocyjne GDOŚ, w tym targi, imprezy plenerowe, rocznicowe itp., których celem jest budowa zgodnego z przyjętą polityką komunikacji, wizerunku GDOŚ, jako instytucji nowoczesnej, profesjonalnej, darzonej zaufaniem społecznym oraz otwartej na współpracę w obszarze ochrony środowiska, w celu realizacji polityki komunikacji GDOŚ. Przy tym współpraca z kierownictwem i przedstawicielami komórek merytorycznych GDOŚ, z dziennikarzami w porozumieniu z rzecznikiem, regionalnymi dyrekcjami ochrony środowiska oraz innymi partnerami
  • nadzorowanie opracowania projektów graficznych i tworzenie grafik reklamowych, ulotek, folderów, katalogów, logotypów, materiałów promocyjnych i informacyjnych GDOŚ, w tym na potrzeby krajowej sieci organów środowiskowych oraz instytucji zarządzających funduszami unijnymi "Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju" oraz przygotowywanie projektów graficznych (DTP) i wspieranie obsługi strony internetowej i serwisów GDOŚ, BIP i strony intranetowej w celu realizacji polityki komunikacji Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
  • wykonywanie zadań polegających na opracowaniu grafiki, obróbce zdjęć, przygotowywaniu materiałów wizualnych, w tym zamieszczanych w mediach elektronicznych - strona internetowa i serwisy Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, BIP i strona intranetowa, a także narzędzia komunikacji elektronicznej jak newslettery i netletery, w tym na potrzeby krajowej sieci organów środowiskowych oraz instytucji zarządzających funduszami unijnymi "Partnerstwo i Środowisko dla Rozwoju", w celu zapewnienia realizacji właściwej polityki komunikacyjnej GDOŚ
  • przygotowywanie i wydawanie w porozumieniu z kierownictwem, przedstawicielami komórek merytorycznych Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz rzecznikiem, cyklicznego newslettera Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, w celu budowania spójnej ze strategią komunikacji polityki informacji
  • wykonywanie i realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Realizacja zadań wiąże się z zagrożeniem korupcją, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz wyjazdami krajowymi lub zagranicznymi.

Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 472).

Planowane techniki i metody naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

Dokumenty w języku obcym, szczególnie dotyczące doświadczenia zawodowego należy dostarczyć przetłumaczone na język polski.

Za kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy uważa się dokumenty wyraźnie wskazujące na wykonywanie zadań w wymaganym obszarze (np. jeżeli na świadectwie pracy widnieje stanowisko specjalisty, należy dołączyć do niego kopię zakresu wykonywanych obowiązków/zadań/czynności na zajmowanym stanowisku, wystawiony przez pracodawcę)

W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska swoim pracownikom oferuje m.in.: ruchomy czas pracy, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty FitProfit, grupowe ubezpieczenie na życie PZU, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń, konferencji czy studiów podyplomowych.

Umowa na zastępstwo za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 369 21 62.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w projektowaniu graficznym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • zaawansowana znajomość Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator
  • znajomość składu komputerowego oraz procesu przygotowania do druku DTP
  • umiejętność obsługi programu Photoshop
  • umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych
  • zdolności plastyczne, rysownicze, znajomość zasad kompozycji
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność obsługi programów pakietu Ms Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość programu Adobe Flash
  • umiejętność projektowania i tworzenia stron w CMS


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi