Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw kompetencji cyfrowych i Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Wydziale Kompetencji Cyfrowych Departamentu Otwartych Danych i Rozwoju Kompetencji

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji wniosków o włączenie kwalifikacji rynkowej oraz zgodnie z wymogami Ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (ZSK), przeprowadzanie konsultacji wniosku ze środowiskami zainteresowanymi, przeprowadzanie naboru na specjalistów i ekspertów oraz zbieranie ich opinii w zakresie procedowanej kwalifikacji, przygotowywanie projektów umów ze specjalistami i ekspertami, przygotowywanie projektów zarządzeń MC w sprawie powołania zespołu ekspertów, przygotowywanie projektów rekomendacji do opinii Rady Interesariuszy ZSK, przygotowywanie projektów obwieszczeń informujących o włączeniu kwalifikacji rynkowej do ZSK.
  • Prowadzenie ewidencji wniosków o nadanie uprawnień do certyfikowania kwalifikacji rynkowych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnej uprawniającej do certyfikowania kwalifikacji rynkowej, opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia kontroli instytucji certyfikującej.
  • Przygotowywanie i procedowanie projektów umów pomiędzy MC z Podmiotami Zewnętrznego Zapewnienia Jakości.
  • Przygotowywanie analiz i koordynowanie obiegu dokumentów strategicznych, programowych oraz dokumentów o charakterze informacyjnym i wdrożeniowym w celu formułowania propozycji działań w zakresie nabywania i pogłębiania kompetencji cyfrowych różnych grup obywateli.
  • Gromadzenie informacji oraz tworzenie raportów i zestawień dotyczących istotnych inicjatyw z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych finansowanych ze środków PO PC oraz innych środków UE, w tym przede wszystkim w ramach PO WER oraz RPO, jak i publicznych środków pozaunijnych, w celu identyfikacji efektów ww. inicjatyw, barier utrudniających ich realizację oraz dobrych praktyk.


Warunki pracy

Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczny czas pracy.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.


Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji centralnej, samorządowej lub organizacjach pozarządowych
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej lub projektowej
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie procesu włączenia kwalifikacji rynkowej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) zgodnie z wymogami ustawy
  • Znajomość procesu legislacyjnego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi