Opis stanowiska pracy


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw specjalnego transportu lotniczego, obsługi podróży służbowych rejsowym transportem lotniczym i kolejowym oraz rozliczeń finansowych w Zespole Transportu Lotniczego Biura Dyrektora Generalnego

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizacja zadań związanych z organizacją w KPRM lotów specjalnym transportem lotniczym Prezesa Rady Ministrów i innych upoważnionych osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, wynikających z zarządzenia Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w sprawie organizacji transportu lotniczego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a także innych dokumentów i umów w tym zakresie (m.in. tzw. Instrukcji organizacji lotów o statusie HEAD, Porozumienia ws. wykonywania lotów z najważniejszymi osobami w państwie, umów czarteru lotniczego). Organizacja poszczególnych lotów poprzez współpracę z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi, tworzenie i przedkładanie do akceptacji kierownictwa KPRM niezbędnej dokumentacji (m.in. informacji o lotach, zapotrzebowań i zamówień na loty, innych informacji mających na celu sprawne i bezpieczne wykorzystanie transportu lotniczego), prowadzenie stałego monitoringu zmian danych dotyczących realizowanych lotów.
  • Przygotowanie propozycji (wraz z rekomendacją najkorzystniejszej) a następnie dokonywanie rezerwacji i zakup biletów lotniczych w transporcie rejsowym w związku z wyjazdami służbowymi PRM, osób zajmujących w KPRM kierownicze stanowiska państwowe, kierownictwa oraz pracowników Kancelarii w oparciu o zatwierdzone wnioski wyjazdowe. Prowadzenie ewidencji wyjazdów zagranicznych ww. osób.
  • Dokonywanie kontroli co do zasadności zobowiązań finansowych KPRM z tytułu korzystania ze specjalnego transportu lotniczego.
  • Przedstawianie rekomendacji odnośnie przygotowywanych projektów aktów normatywnych dotyczących transportu lotniczego Prezesa Rady Ministrów i innych osób zajmujących kierownicze państwowe oraz przygotowywanie niezbędnych danych do sporządzanych pisemnych analiz, sprawozdań i notatek/wyjaśnień. Udział w spotkaniach, naradach, komisjach, zespołach, itp. dotyczących spraw bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego, pozyskania środków tego typu transportu oraz ich bezpiecznego i sprawnego wykorzystywania, współpraca w tym zakresie z organami i instytucjami cywilnymi i wojskowymi.
  • Współpraca z Biurem Budżetowo-Finansowym w zakresie naliczania delegowanym osobom odpowiednich środków dewizowych z tytułu pobytu za granicą (tj. kosztów pobytu - zakwaterowania, wyżywienia itp.) Odpowiedzialność za rozliczanie kosztów oraz potwierdzanie zasadności zakupu biletów zgodnie ze stosownymi uregulowaniami prawnymi. Odpowiedzialność za merytoryczną weryfikację wykonania usług, w następstwie czego dokonywanie opisów dowodów księgowych. Celem jest potwierdzenie zasadności dokonania rozliczenia finansowego przez BBF KPRM lub inną jednostkę organizacyjną. Prowadzenie bazy danych zawierającą koszty zakupu biletów lotniczych i kolejowych oraz sporządzanie cykliczne zestawień w oparciu o realizację umowy z biurem podróży.
  • Koordynacja i przeprowadzanie niezbędnych formalności związanych z zamawianiem specjalnych odpraw granicznych VIP/IP osób uprawnionych, delegowanych przez KPRM – w tym prowadzenie zestawień kosztów.
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą z uwzględnieniem ubezpieczeń assistance, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierownictwa i pracowników KPRM przebywających w zagranicznej podróży służbowej. Prowadzenie zestawień kosztów w oparciu o realizację Umowy.


Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na tym stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz dyspozycyjnością, może odbywać się w nietypowych godzinach oraz z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:
• wynagrodzenie zasadnicze w wysokości około 5 350 zł brutto (tj. mnożnik około 2,8),
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
• „ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.30,
• bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
• bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
• możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
• dopłatę do kart sportowych, parking dla rowerów, możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą w budynku KPRM, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• wolontariat pracowniczy – możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
• dobrą lokalizację, miłą atmosferę pracy.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/4494,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
W toku naboru dokonana zostanie weryfikacja formalna dokumentów oraz przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna. Ponadto w celu zapewnienia rzetelnej oceny kwalifikacji i kompetencji kandydatów w procesie naboru zastosowane zostaną:
• testy wiedzy – ocena wiedzy merytorycznej wymaganej jako niezbędna.

Dodatkowe informacje: nr. tel. (22) 694 73 15 (komórka ds. kadr), nr. tel. (22) 694 74 48 (Zespół Transportu Lotniczego w Biurze Dyrektora Generalnego KPRM).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • posiadanie wiedzy w zakresie: transportu lotniczego, zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, oraz działalności organów lotnictwa cywilnego i wojskowego, służb ochrony oraz ich kompetencji i współpracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o finansach publicznych, cywilnych i wojskowych przepisów dotyczących transportu lotniczego, w tym w szczególności: Prawo lotnicze, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz.U. 2013 poz. 167), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 grudnia 2018 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz.U. 2019 poz. 619), Instrukcji organizacji lotów z najważniejszymi osobami w państwie w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej wprowadzonej do użytku Decyzją nr 146/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 października 2018 r. (Dz. Urz. MON poz. 172), Decyzji Nr 7/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 lutego 2018 r. w sprawie trybu wykorzystania wojskowych transportowych statków powietrznych przez dysponentów limitu nalotu (Dz. Urz. MON poz. 8)
  • kompetencje miękkie: myślenie analityczne, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca, rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie zarządzania transportem lub ruchem lotniczym
  • powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji wyjazdów/spotkań krajowych i zagranicznych osób zajmujących kierownicze stanowiska w administracji, jednostkach sektora finansów publicznych lub w sektorze prywatnym lub doświadczenia zawodowego w prowadzeniu logistyki lotniczej lub w obszarze organizacji eventów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi