Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw nadzoru w Wydziale Nadzoru Departamentu Edukacji, Kultury i Dziedzictwa

Ministerstwo Obrony Narodowej
Al.Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie, rozliczanie, nadzorowanie oraz koordynowanie przepływu środków finansowych udzielanych muzeom wojskowych w formie dotacji celowych wynikających z Planu Modernizacji Technicznej (PMT). Uzgadnianie z Departamentem Budżetowym warunków umów (aneksów) o udzielenie dotacji celowej w ramach PMT. Prowadzenie sprawozdawczości (miesięcznej, półrocznej, rocznej) z realizacji dotacji celowych udzielonych muzeom wojskowym w ramach PMT oraz w zakresie zadań realizowanych przez fundacje, dla których Minister Obrony Narodowej jest właściwym ze względu na cele statutowe.
  • Opracowywanie dokumentacji prawno-finansowej w zakresie realizacji zamówień publicznych w ramach procedury do 30.000 euro na potrzeby departamentu, w tym badanie rynku, udział w spotkaniach w celu omówienia warunków umów, wykonywanie czynności związanych zawieraniem umów cywilno-prawnych na rzecz departamentu, monitorowanie i rozliczanie ich realizacji.
  • Weryfikowanie pod względem finansowym sprawozdań z dotacji udzielonych muzeom na zadania inwestycyjne w celu dokonania oceny zgodności realizowanych zadań z zapisami umowy o udzielenie dotacji zawartej z Ministrem Obrony Narodowej. Podejmowanie działań niezbędnych do zatwierdzenia ww. sprawozdań pod względem finansowym i merytorycznym. Opracowywanie informacji, analiz i wniosków w tym zakresie.
  • Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących określenia kwot dotacji przypadających do zwrotu do budżetu Skarbu Państwa. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów i opinii.
  • Wykonywanie czynności kontrolnych wobec jednostek organizacyjnych podległych (Reprezentacyjny Zespół Artystyczny WP oraz Centralna Biblioteka Wojskowa) i nadzorowanych (muzea) przez Ministra Obrony Narodowej, powierzonych dyrektorowi departamentu, w zakresie oceny działalności tych jednostek oraz racjonalnego wykorzystania dotacji celowych. Wykonywanie czynności nadzorczych wobec fundacji, monitorowanie ich działalności pod względem zgodności z prawem, statutem oraz celem powstania.
  • Doradzanie pracownikom jednostek organizacyjnych podległych i nadzorowanych przez MON w zakresie finansów publicznych, zamówień publicznych oraz sprawozdawczości.
  • Uczestniczenie w odprawach, naradach, spotkaniach uzgodnieniowych i konferencjach z zakresu funkcjonowania jednostek organizacyjnych podległych i nadzorowanych. Opracowywanie dla kierownictwa MON, Sztabu Generalnego, Departamentu Budżetowego oraz podmiotów zewnętrznych materiałów informacyjnych dotyczących działalności fundacji oraz udzielanych dotacji celowych z PMT.
  • Udział w wypracowywaniu stanowiska kierownictwa resortu obrony narodowej w zakresie wspierania wieloletniego rozwoju jednostek organizacyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej.


Warunki pracy

Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku: windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Nie występują uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi około 4200 zł brutto (według mnożnika kwoty bazowej 2,2) plus dodatek za wysługę lat. Wynagrodzenie nie podlega negocjacji. Pracownikowi może być nadany przez właściwego wojskowego komendanta uzupełnień pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie art. 59a ust. 2 i 5 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Procedura naboru do korpusu służby cywilnej w MON nie dopuszcza możliwości uzupełniania aplikacji.
Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów, sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu).
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno - technicznego stanowiska pracy).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 840 515, 261 840 034.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze finansów publicznych lub rachunkowości lub działalności kontrolnej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufna” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
  • Znajomość: ustawy o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej , ustawy o muzeach, ustawy o fundacjach, ustawy o rachunkowości, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych, struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętności: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, dążenia do rezultatu, poszukiwania rozwiązań, komunikacji, w tym komunikacji pisemnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
    • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze finansów publicznych lub rachunkowości lub działalności kontrolnej (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi