Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Zdrowia w Warszawieposzukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze AdministracyjnymMinisterstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem warunków do utrzymania ciągłości dostaw mediów i usług komunalnych, w tym energii elektrycznej, energii cieplnej, wody i odprowadzenia ścieków;
- prowadzenie spraw dotyczących zarządzania nieruchomościami, planowania i realizacji inwestycji i remontów, w tym poprzez: wykonywanie czynności wynikających z trwałego zarządu Ministerstwa nad nieruchomościami, prowadzenie książki obiektów budowlanych, gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji technicznej i projektowej, zapewnienie przeprowadzania okresowych kontroli i przeglądów technicznych budynków Ministerstwa oraz kontroli sprawności technicznej instalacji i wyposażenia budynków Ministerstwa, planowanie i realizację inwestycji i remontów, w tym spraw związanych z robotami budowlanymi, usługami i dostawami, przeprowadzanie i uczestniczenie w odbiorach robót wykonywanych przez podmioty zewnętrzne;
- prowadzenie spraw dotyczących najmu lub użyczania powierzchni biurowej, magazynowej, użytkowej i mieszkalnej oraz dokonywania rozliczeń powierzchni budynków Ministerstwa i rozliczeń kosztów utrzymania powierzchni i wyposażenia,
- prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, w tym naliczanie wysokości opłat, wypełnianie deklaracji i prowadzenie dokumentacji;
- prowadzenie spraw dotyczących zakwaterowania Ministra Zdrowia, Sekretarza Stanu lub Podsekretarzy Stanu;
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznego sprawozdania z realizacji krajowego planu działań dotyczącego efektywności energetycznej;
- prowadzenie spraw związanych z konserwacją oraz utrzymaniem standardu pomieszczeń i wyposażenia technicznego;
- przygotowywanie wniosków, opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia i innej dokumentacji niezbędnej do udzielania zamówień publicznych wynikających z zakresu działania.
Warunki pracypraca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;
Biuro Administracyjne mieści się w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój zlokalizowany jest na parterze w budynku „A”; winda znajduje się w budynku „B” budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
W przypadku przesyłania aplikacji mailowo najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do Ministerstwa Zdrowia wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi od 4.217,00 zł do 4.600,00 zł brutto,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
• możliwość doskonalenia zawodowego,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
• pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
• projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
• parking dla rowerów,
• pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• bufet pracowniczy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu cywilnego;
- znajomość zagadnień gospodarowania nieruchomościami;
- znajomość zagadnień prawa budowlanego;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu, poczta elektroniczna);
- umiejętności analityczne;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i pracy w zespole;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- doświadczenie w pracy w zarządzaniu nieruchomościami.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-08-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu