Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Cyfryzacji w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw zapewnienia poprawy jakości, spójności oraz kompletności danych przekazywanych do Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) - zastępstwo w Wydziale Programu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców Departamentu Systemów PaństwowychMinisterstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Realizacja zadań w zakresie poprawy jakości, spójności oraz kompletności danych przekazywanych do Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK), w celu wyeliminowania rozbieżności danych.
- Dokonywanie analizy merytorycznej dotyczącej niezgodności w zasobach CEP 2.0 udostępnianych za pośrednictwem e-usług dla obywateli - zgłaszanych przez użytkowników tych usług. Dokonywanie analizy detalicznej problemu (system udostępniania). Udział w pracach naprawczych przy usunięciu zgłoszonej niezgodności.
- Administrowanie słownikiem podmiotów przekazujących dane do CEP 2.0 (podmioty wskazane w art. 80ba ust. 1 p. 6 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Dz. U. z 2017 r.- ze zmianami).
- Współpraca z podmiotami administracji publicznej w celu aktualizacji statusu jednostek, o których mowa a art. 80ba ust. 1 p. 6 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Dz. U. z 2017 r.- ze zmianami.
- Administrowanie słownikiem podmiotów o których mowa w art. 50 ust. 2 ustawy z dnia 19.08.2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych Dz. U. 2011 poz. 1367 – ze zmianami (w zakresie ADR).
- Udział w pracach grup, zespołów i komitetów, zajmujących się sprawami mieszczącymi się w zakresie zadań Wydziału.
Warunki pracyPraca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczne godziny pracy.
Obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Co oferujemy naszym pracownikom?
• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z obsługą administracyjną i obsługą klienta zewnętrznego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy Prawo o Ruchu Drogowym;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- zorientowanie na osiągnięcie celów;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-05-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu