Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Wynagrodzeń w Biurze Kadr

Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie list płac dla pracowników korpusu służby cywilnej miesięcznych i dodatkowych, finansowanych ze środków Ministerstwa Zdrowia oraz ze środków funduszy zagranicznych (POPT, POIiŚ, POWER, NMF III, POPC, projekty POWER), po uprzednim sprawdzeniu zgodności przekazanych dokumentów z danymi wprowadzonymi w programie kadrowo-płacowym. Prowadzenie kartotek płacowych dla każdego pracownika. Wprowadzanie potrąceń do systemu kadrowo-płacowego, sprawdzanie tych kwoty oraz należnych składek i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych na sporządzonych listach płac. Tworzenie zestawień płacowych na podstawie wypłaconych list płac.
  • Ustalanie uprawnień do zasiłków z ubezpieczenia społecznego, ustalanie podstawy zasiłków, stawek oraz naliczanie właściwych zasiłków na listach płac. Prowadzenie kartotek zasiłkowych dla każdego pracownika, zgodnie z wymogami ZUS.
  • Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od dopłat socjalnych dla pracowników zgodnie z decyzją Komisji Socjalnej. Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wypłaconych ryczałtów samochodowych. Uzgadnianie kwoty zaliczek na podatek dochodowy od wszystkich miesięcznych wypłat. Sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego o przekazanych zaliczkach oraz przelewów
  • Wystawianie rocznych informacji o dochodach i zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych dla pracowników po uprzednim uzgodnieniu z kartoteką wynagrodzeń danego pracownika, oraz danymi osobowymi znajdującymi się w systemie kadrowo-płacowym. Wysyłanie informacji pracownikom oraz do Urzędów Skarbowych właściwych według miejsca zamieszkania. Kontrolowanie bazy adresowej Urzędów Skarbowych i ich kompetencji terytorialnych.
  • Uzgadnianie sporządzonych zestawień z należnymi potrąceniami od poszczególnych pracowników. Sporządzanie przelewów w systemie, na konta wierzycieli, po uprzedniej analizie korespondencji między wierzycielami a wydziałem wynagrodzeń (zmiany numerów rachunków bankowych wierzycieli, odstąpienie od egzekucji itp.) oraz uzgadnianie z księgowością.
  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i raportów z ZUS, uzgadnianie i sporządzanie korekt.
  • Rozliczanie i odprowadzanie składek na PFRON, sporządzanie deklaracje.


Warunki pracy

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Biuro Kadr zlokalizowane jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15 pokój znajduje się na I piętrze w budynku „B”; winda znajduje się w budynku „B” urząd częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”;

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 276.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
• pakiet socjalny,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• parking dla rowerów,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• dobrą lokalizację.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów dot. wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS (WORD, EXCEL),
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi specjalistycznych programów komputerowych: QUORUM – Kadry - Płace, PŁATNIK, NBP, TREZOR
  • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy, rzetelność,
  • systematyczność,
  • terminowość w wykonywaniu zadań.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-04-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Wynagrodzeń w Biurze Kadr – 0,5 etatu (poz. 2117).

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi