Opis stanowiska pracy
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw organizacyjno-medialnych w Wydziale Prezydialnym w Gabinecie Szefa UrzęduUrząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
ul. Wspólna 2/4
00 - 926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowywanie informacji dotyczących uroczystości organizowanych przez Urząd i inne podmioty, w których biorą udział przedstawiciele Kierownictwa Urzędu (zapowiedzi, komunikaty prasowe, relacje ze zrealizowanych przedsięwzięć) oraz materiałów dotyczących informacji publicznej w celu udzielania odpowiedzi wnioskodawcom.
- Zarządzanie profilami Urzędu w mediach społecznościowych oraz treścią serwisu kombatanci.gov.pl, w tym relacjonowanie wydarzeń związanych z aktywnością Kierownictwa i działalnością Urzędu oraz przygotowywanie dedykowanych treści i produkcja multimediów (grafik, filmów) w celu zapewnienia różnorodnych form przekazu.
- Organizowanie i koordynowanie udziału Kierownictwa Urzędu w uroczystościach związanych z kultywowaniem tradycji walk o niepodległość Rzeczypospolitej Polskiej (przygotowywanie wyjazdów służbowych, w tym ustalanie ich dokładnego programu oraz przygotowywanie materiałów na potrzeby Kierownictwa Urzędu w związku z tymi wyjazdami).
- Uczestniczenie w przedsięwzięciach o charakterze patriotycznym, celem obsługi organizacyjo-medialnej udziału Kierownictwa w tych wydarzeniach.
- Utrzymywanie kontaktów z mediami w celu zapewnienia rzetelnej informacji o działalności Urzędu oraz tworzenia jego pozytywnego wizerunku.
- Udzielanie odpowiedzi na kierowane do Szefa Urzędu i Zastępcy Szefa Urzędu zaproszenia do wzięcia udziału w organizowanych uroczystościach i spotkaniach, prowadzenie rejestru wpływających zaproszeń i decyzji w tym zakresie.
- Monitorowanie publikacji prasowych, a także informacji zamieszczanych na portalach internetowych, w audycjach radiowych i telewizyjnych o tematyce dotyczącej zakresu działania Urzędu oraz sporządzanie wyciągów z publikacji dla Kierownictwa Urzędu.
- Śledzenie dobrych praktyk oraz rozwoju rynku stron internetowych i mediów społecznościowych, analiza potrzeb użytkowników Internetu oraz monitorowanie skuteczności działań prowadzonych w Internecie.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Stanowisko administracyjno-biurowe. Praca przy komputerze.
- Komunikacja osobista i telefoniczna ze współpracownikami i klientami urzędu.
-Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Uciążliwości związane z pracą przy komputerze (praca w pozycji siedzącej, uciążliwości dla wzroku i układu mięśniowo-szkieletowego).
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe). Materiały biurowe.
- Bariery architektoniczne: wejście do budynku z poziomu terenu, windy, brak podjazdów. Pokoje biurowe UdSKiOR mieszczą się na I i III piętrze budynku. Brak drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowanych toalet dla osób poruszających się na wózkach.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Po zakończeniu naboru oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Znajomość języka angielskiego będzie sprawdzona w trakcie rekrutacji.
Wzory oświadczeń są dostępne na stronie internetowej Urzędu: http://www.kombatanci.gov.pl/pl/urz%C4%85d/praca-w-urz%C4%99dzie.html
Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje pod nr tel 22 336 77 81; 22 336 77 81 lub e-mail: teresa.murawska@kombatanci.gov.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustaw:
- z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego
- z dnia 20 marca 2015 r. o działaczach opozycji antykomunistycznej oraz osobach represjonowanych z powodów politycznych
- łatwość wypowiedzi w mowie i piśmie
- znajomość zasad komunikacji społecznej i działania mediów
- umiejętność tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- inicjatywa
- kreatywność
- zaangażowanie
- dyspozycyjność
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość historii Polski XX wieku
- znajomość programów komputerowych przeznaczonych do tworzenia i edycji grafiki
- doświadczenie związane z pisaniem i publikowaniem tekstów
- umiejętność redakcji i korekty tekstów
- przeszkolenie i/lub doświadczenie w wykonywaniu fotografii analogowej i/lub cyfrowej
- znajomość drugiego języka obcego w stopniu komunikatywnym
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających znajomość języków obcychKopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie/ nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu zasad komunikacji społecznej i działania mediów, specyfiki mediów społecznościowych, tworzenia i zarządzania treścią w serwisach społecznościowychKopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie/ nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu znajomości komputerowych programów graficznychKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia związanego z pisaniem i publikowaniem tekstów (np. kserokopie artykułów własnego autorstwa, wydruki treści prowadzonego przez siebie bloga itp.)Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
ul. Wspólna 2/4
00 - 926 Warszawa
Z dopiskiem "specjalista ds. organizacyjno-medialnych/GSU1”