Opis stanowiska pracy


Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw rozpatrywania wniosków i prowadzenia spraw osób podlegających przepisom wspólnotowej koordynacji w Wydziale Ustalania Świadczeń V

ul. Pawińskiego 17/21

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rozpatrywanie wniosków i prowadzenie postępowań międzynarodowych dotyczących byłych funkcjonariuszy przy zastosowaniu obowiązujących formularzy unijnych (oraz członków ich rodzin) posiadających okresy ubezpieczenia przebyte za granicą albo posiadających lub ubiegających się o świadczenia zagraniczne.
  • Rozpatrywanie wniosków o zasiłki pogrzebowe po osobach oraz członkach ich rodzin zamieszkałych za granicą, objętych mundurowym zaopatrzeniem emerytalnym.
  • Prowadzenie korespondencji dotyczącej świadczeniobiorców Zakładu z odpowiednimi instytucjami zagranicznymi, niezbędnej w międzynarodowym postępowaniu.
  • Prowadzenie korespondencji w systemie elektronicznej wymiany danych między polskimi i zagranicznymi instytucjami, przy pomocy elektronicznych dokumentów strukturalnych (SED).
  • Rozpatrywanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski skierowane do Zakładu Emerytalno- Rentowego MSWiA przez świadczeniobiorców zamieszkałych za granicą.
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym oraz akceptowanie przedłożonych projektów decyzji, zaświadczeń postanowień i korespondencji w sprawach dotyczących zaopatrzenia emerytalnego, w celu realizacji wniosków w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
  • Dokonywanie zatwierdzenia wprowadzonych danych w systemie informatycznym.
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień świadczeniobiorcom w zakresie ustalania prawa i wysokości świadczeń, w celu dostarczenia szczegółowej i aktualnej wiedzy w tym zakresie.


Warunki pracy

Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.

1) praca biurowa,
2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka i skaner.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania

http://bip.zer.mswia.gov.pl/bze/praca-w-zer-mswia/dokumenty-do-pobrania/5123,Dokumenty-dla-kandydata-do-pracy.html
Oświadczenie musi być własnoręcznie podpisane.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenie.

Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres wykonywanej pracy np. kopia świadectwa pracy, w przypadku umowy o pracę lub kopia zaświadczenia w przypadku umowy zlecenia, o dzieło, wolontariatu lub praktyk (sam dokument umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej nie jest dokumentem potwierdzającym okresy doświadczenia zawodowego).

Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji umieszczonych w części "WARUNKI PRACY").

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- weryfikacja merytoryczna,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Proponowane wynagrodzenie: ok. 3372 zł brutto + ew. dodatek za wysługę lat.

Oferty można również wysłać na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl (wymagane oświadczenie musi być zeskanowane; w przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów - kandydat jest zobowiązany dostarczyć oryginał tego oświadczenia).

Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość przepisów związanych z zaopatrzeniem emerytalno-rentowym
  • bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • bardzo dobra znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz zarządzania czasem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z systemu informatycznego „Emeryt”
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność kierowania zespołem


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-01-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
    Pawińskiego 17/21
    02-106, Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/01/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi