Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Agendy Rozwojowej 2030 w Departamencie Analiz Gospodarczych

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów informacyjnych dot. celów zrównoważonego rozwoju oraz spójności polityk na rzecz rozwoju • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc. • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej materiałów promocyjnych • przygotowanie treści merytorycznej materiałów prasowych oraz informacji umieszczanych na stronie internetowej ministerstwa
  • 2. Monitorowanie wdrażania strategii i programów – w szczególności implementacji przez Polskę Agendy 2030 i celów zrównoważonego rozwoju: • tworzenie systemu wskaźników (m.in. wytycznych, metodologii liczenia, definicji, etc.) • organizowanie i uczestnictwo w grupach/ zespołach dotyczących wskaźników • tworzenie baz danych i narzędzi wspierających proces monitorowania • sporządzanie/ weryfikowanie analiz materiałów i opracowań związanych z bieżącym monitoringiem • sporządzanie raportów przedstawiających stan realizacji Agendy 2030
  • 3. Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych) na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych, polityk, programów w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz zrównoważonego finansowania oraz analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania celów zrównoważonego rozwoju, w tym pod kątem uwzględnienia celów w politykach UE (polityka spójności) • formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w obowiązujących i projektowanych dokumentach strategicznych, w tym dotyczących kierunków interwencji polityk publicznych również w ramach polityki spójności • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc. w efektywnej realizacji celów zrównoważonego rozwoju na poziomie krajowym • formułowanie raportów/ rekomendacji/ informacji w zakresie globalnych wyzwań rozwojowy i ich wpływu na kształtowanie polityk eliminujących nierówności społeczne również przy wykorzystaniu instrumentów polityki spójności
  • 4. Organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych departamentu/wydziału • tworzenie harmonogramu spotkań i wydarzeń • zapewnianie obsługi logistycznej spotkań i wydarzeń (w tym transport, zakwaterowanie, catering, tłumaczenia, sale, wydruk materiałów etc.) • przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.) • zapewnianie/ obsługa udziału prelegentów/ ekspertów zewnętrznych
  • 5. Prowadzenie obsługi procesu przygotowywania dokumentów w ramach systemu realizacji (w tym: wytycznych, instrukcji, podręczników) • przygotowywanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji • opiniowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji • uzgadnianie i konsultowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji • reprezentowanie Ministra w pracach nad projektami dokumentów w ramach systemu realizacji
  • 6. Prowadzenie obsługi udziału przedstawicieli Ministerstwa w spotkaniach i posiedzeniach krajowych/ międzynarodowych • przygotowywanie i uzgadnianie dokumentów prezentujących stanowisko Ministerstwa • przygotowywanie instrukcji/ materiałów dla przedstawicieli Ministerstwa • udział w spotkaniach i posiedzeniach • przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
– zagraniczne wyjazdy służbowe - kilka razy w roku
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
– praca w pokoju wieloosobowym
– praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262 99 42.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze polityki gospodarczej/społecznej/środowiskowej/współpracy międzynarodowej


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego, poziom B2
  • wiedza z zakresu współpracy międzynarodowej, w tym problematyka funkcjonowania organizacji międzynarodowych, w tym ONZ, OECD i UE
  • znajomość problematyki polityki rozwoju, w tym kwestii zrównoważonego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem Agendy 2030 ONZ
  • znajomość aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej oraz strategii rozwoju gospodarczego Polski
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • komunikacja, w tym umiejętność syntetycznego ujmowania wniosków i jasnego redagowania informacji
  • myślenie analityczne, w tym umiejętność dokonywania analiz i ocen zjawisk ekonomicznych
  • obsługa MS Office: Word, Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    MPiT BDG
    pl. Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa

    z dopiskiem w liście motywacyjnym oraz w tytule maila: DAG_101
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi