Opis stanowiska pracy


Archiwum Akt Nowych w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw administracji i zamówień publicznych W Dziale Administracyjno - Gospodarczym

ul. Hankiewicza 1
02-103 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu umożliwienia Archiwum zakupu potrzebnych towarów i usług zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
  • Planowanie i dokonywanie systematycznego zaopatrzenia oddziałów w materiały niezbędne do bieżącej pracy, w tym dokonywanie odpowiednich zakupów, przygotowywanie projektów zamówień i umów z kontrahentami w celu należytego zabezpieczenia interesów Archiwum.
  • Prowadzenie komputerowej ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia Archiwum w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji na temat składników majątku Archiwum i odpowiedzialności pracowniczej za powierzone mienie.
  • Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych, w tym podejmowanie szybkiej reakcji na zgłaszane przez oddziały awarie w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.
  • Zastępowanie kierowcy, podczas jego nieobecności w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.
  • Zastępowanie kierownika działu, podczas jego nieobecności w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.


Warunki pracy

- praca przy komputerze przekracza 4 godziny dziennie
- praca w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "specjalista ds. administracji i zamówień publicznych" wraz z podaniem nr ogłoszenia BIP.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone lub uzupełnione po terminie, nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska i numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres e mail, nr telefonu oraz adres do korespondencji.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert
- test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone i nie odebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje w sprawie ogłoszenia i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu
22/589 31 06 w godz. 8 00 - 14 00.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie administracji oraz zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przeszkolenie z zamówień publicznych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów z nią związanych.
  • Znajomość przepisów związanych z prowadzeniem gospodarki majątkiem instytucji publicznych oraz ewidencją środków trwałych
  • Znajomość pakietów biurowych MS Office lub Libre Office/Open Office
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa programu Program Wyposażenie


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Akt Nowych
    ul. Hankiewicza 1
    02-103 Warszawa
    Kancelaria pok. 101, piętro I
    od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.15
    lub wysłać pocztą pod wskazany adres

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi