Opis stanowiska pracy
Archiwum Akt Nowych w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw administracji i zamówień publicznych W Dziale Administracyjno - Gospodarczymul. Hankiewicza 1
02-103 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu umożliwienia Archiwum zakupu potrzebnych towarów i usług zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
- Planowanie i dokonywanie systematycznego zaopatrzenia oddziałów w materiały niezbędne do bieżącej pracy, w tym dokonywanie odpowiednich zakupów, przygotowywanie projektów zamówień i umów z kontrahentami w celu należytego zabezpieczenia interesów Archiwum.
- Prowadzenie komputerowej ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia Archiwum w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji na temat składników majątku Archiwum i odpowiedzialności pracowniczej za powierzone mienie.
- Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych, w tym podejmowanie szybkiej reakcji na zgłaszane przez oddziały awarie w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.
- Zastępowanie kierowcy, podczas jego nieobecności w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.
- Zastępowanie kierownika działu, podczas jego nieobecności w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.
Warunki pracy- praca przy komputerze przekracza 4 godziny dziennie
- praca w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "specjalista ds. administracji i zamówień publicznych" wraz z podaniem nr ogłoszenia BIP.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone lub uzupełnione po terminie, nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska i numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres e mail, nr telefonu oraz adres do korespondencji.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert
- test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone i nie odebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje w sprawie ogłoszenia i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu
22/589 31 06 w godz. 8 00 - 14 00.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie administracji oraz zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- Przeszkolenie z zamówień publicznych
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów z nią związanych.
- Znajomość przepisów związanych z prowadzeniem gospodarki majątkiem instytucji publicznych oraz ewidencją środków trwałych
- Znajomość pakietów biurowych MS Office lub Libre Office/Open Office
- Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Obsługa programu Program Wyposażenie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-11-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Akt Nowych
ul. Hankiewicza 1
02-103 Warszawa
Kancelaria pok. 101, piętro I
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.15
lub wysłać pocztą pod wskazany adres