Opis stanowiska pracy


Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udział w procesie certyfikacji lotnisk w celu zapewnienia standardów w zakresie bezpieczeństwa operacji lotniczych.
  • Prowadzenie nadzoru bieżącego lotnisk w celu sprawdzenia spełnienia wymagań przez zarządzających lotniskami w zakresie bezpieczeństwa operacji lotniczych.
  • Prowadzenie procesu zatwierdzania instrukcji operacyjnych lotnisk oraz planu działania w sytuacji zagrożenia w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa operacji lotniczych na lotnisku..
  • Prowadzenie procesu wydawania zezwoleń na dokonanie zmian technicznych i eksploatacyjnych cech lotniska.
  • Prowadzenie rejestru lotniczych urządzeń naziemnych w zakresie wzrokowych pomocy nawigacyjnych.
  • Prowadzenie procesu nadzoru nad istniejącymi przeszkodami lotniczymi na lotnisku i w otoczeniu lotniska oraz wydawanie zgody na odstępstwo od wymogów dotyczących powierzchni ograniczających w zakresie obiektów budowlanych w otoczeniu lotniska oraz w zakresie dźwigów budowlanych na terenie lotniska.
  • Udział w opracowaniu i aktualizowaniu dokumentów istotnych dla prawidłowego funkcjonowania Inspektoratu, w tym m.in. proponownie zmian w procedurach dotyczących procesu certyfikacji i sprawowania bieżącego nadzoru.
  • Zgłaszanie i opiniowanie projektów zmian przepisów prawa krajowego i międzynarodowego w obszarze budowy i eksploatacji lotnisk oraz udział w pracach zespołów problemowych organizacji międzynarodowych.


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- częste krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
- obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób
niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

OFERUJEMY:
- wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 3 973 PLN (mnożnik kwoty bazowej ok 2,12);
- dodatek za wysługę lat (do 20 %);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”);
- nagrody uznaniowe;
- stabilną i ciekawą pracę – umowa o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart MultiSport.

Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.

Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar stażu pracy/doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia stażu pracy/doświadczenia zawodowego.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.

KANDYDATÓW PROSIMY O NIEPRZESYŁANIE KOPII DOKUMENTÓW TOŻSAMOŚCI, A JEDYNIE OŚWIADCZENIE O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO.

Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/985-informacje-dla-kandydatow

Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC"
http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/388-oswiadczenia-dla-potrzeb-rekrutacji-do-korpusu-sluzby-cywilnej

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: (22) 520 75- 03, formalne: (22) 520 72 41/ 74 02 bądź e-mail: rekrutacja@ulc.gov.pl

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu: budownictwa, elektrotechniki, geodezji, transportu lub ochrony przeciwpożarowej

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w budownictwie lub geodezji lub elektrotechnice lub ochronie przeciwpożarowej, związanych z budową lub eksploatacją lotnisk

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Dobra znajomość ustawy Prawo Lotnicze i rozporządzeń do ustawy z zakresu budowy i eksploatacji lotnisk
  • Dobra znajomość KPA
  • Znajomość ustawy - Prawo przedsiębiorców
  • Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie zagadnień dotyczących lotnisk
  • Dobra znajomość przepisów międzynarodowych dotyczących lotnictwa cywilnego z zakresu budowy i eksploatacji lotnisk
  • Kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, podejmowanie decyzji, umiejętności analityczne, pozytywne podejście do klienta, umiejętność argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe związane z budową lub eksploatacją lotnisk lub zarządzaniem ruchem lotniczym
  • Przeszkolenie w zakresie certyfikacji lotnisk
  • Przeszkolenie w zakresie systemu zarządzania bezpieczeństwem
  • Przeszkolenie w zakresie: audytor wewnętrzny lub techniki audytowania
  • Uprawnienia zawodowe w zakresie budownictwa lub geodezji lub elektrycznym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Wiedza z zakresu Prawa budowlanego
  • Posługiwanie się dokumentacją kartograficzną i techniczną
  • Umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dorbym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Kopie dokumnetów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętność określone w wymaganiach dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi