Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Finansów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji inwentarzowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych odpowiednio: w analitycznej ewidencji ilościowo-wartościowej oraz w ewidencji ilościowej wykorzystując do prowadzenia ewidencji specjalistyczny program komputerowy.
  • Sprawdzanie i weryfikowanie dokumentów stwierdzających nabycie środków trwałych, bądź nabycie określonych praw do użytkowania, w celu ustalenia ich kompletności i możliwości przyjęcia na stan majątkowy Ministerstwa Finansów (MF).
  • Sprawdzanie i weryfikowanie rozliczeń nakładów finansowych, dotyczących zrealizowanych inwestycji, w celu ustalenia ich kompletności i możliwości zaewidencjonowania uzyskanych z inwestycji składników majątkowych w księgach inwentarzowych MF.
  • Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych (OT, WI, PT, LS, LZ).
  • Sprawdzanie i weryfikowanie dokumentów stwierdzających nieodpłatne przekazanie, sprzedaż bądź likwidację zbędnych lub zużytych składników majątkowych.
  • Dokonywanie inwentaryzacji, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi MF, nieruchomości (gruntów, budynków i lokali), środków trwałych trudno dostępnych oglądowi, środków trwałych w budowie, wartości niematerialnych i prawnych, jak również pozostałych środków trwałych objętych ewidencją ilościową, drogą porównania danych ksiąg inwentarzowych z odpowiednimi dokumentami, jak również uczestniczenie w pracach związanych z inwentaryzacją składników majątkowych MF przeprowadzaną w drodze spisu z natury.
  • Udział w prowadzeniu spraw związanych z dochodzeniem odpowiedzialności materialnej od pracowników z tytułu szkody wyrządzonej w mieniu Ministerstwa Finansów, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za gospodarowanie składnikami majątkowymi, w szczególności uczestniczenie w postępowaniach.
  • Opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych zgodnie z właściwością Wydziału oraz udział w przygotowaniu, opiniowaniu i uzgadnianiu wewnętrznych projektów aktów prawnych, w tym projektów wewnętrznych procedur, zarządzeń, decyzji, instrukcji, wydawanych Dyrektora Generalnego MF.


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner).
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych
w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim.
W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej .
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
ŻYCIORYS/CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 694 38 83.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze finansowo - księgowym lub w ewidencji mienia

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości
  • Znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych
  • Znajomość przepisów regulujących zasady gospodarowania składnikami majątku ruchomego
  • Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów o odpowiedzialności materialnej
  • Znajomość specjalistycznych narzędzi komputerowych do ewidencji środków trwałych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (NIE HONORUJEMY KOPII DOKUMENTU JEDYNIE OŚWIADCZENIE)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi