Opis stanowiska pracy


Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie

Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • bieżące prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów składników majątku (w systemie komputerowym) w odniesieniu do gospodarki majątkiem Urzędu,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki majątkiem trwałym Urzędu dla Głównego Urzędu Statystycznego,
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do komórki organizacyjnej, przygotowywanie do wysyłania i nadzorowanie jej obiegu oraz monitorowanie realizacji spraw terminowych,
  • sporządzanie zestawień zbiorczych dla Urzędu Miasta z nieuiszczonych opłat skarbowych od dokonywanych czynności urzędowych, wydanych zaświadczeń i zezwoleń,
  • wykonywanie czynności związanych z dokumentacją w procesach realizowanych w obrębie BFK oraz innymi dokumentami wytworzonymi na jej podstawie w wyznaczonym obszarze,
  • zapewnienie właściwego wyposażenia komórki organizacyjnej w materiały biurowe
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom komórki organizacyjnej,
  • obsługa opłat rejestracyjnych, pism do wnioskodawców w sprawie wyjaśnienia dokonanych wpłat.


Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Siedziba Urzędu w Al. Jerozolimskich 181 C, która nie jest własnością URPLWM i PB, jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ww. obiekcie szerokość drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, a także ciągi komunikacyjne oraz dźwigi osobowe zapewniają osobom niepełnosprawnym, a w szczególności poruszającym się na wózkach inwalidzkich dostęp do każdego z sześciu pięter budynku. Pomieszczenie przeznaczone na toalety jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i znajduje się w holu na parterze budynku.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Metody i techniki naboru:
I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata,
II etap – test sprawdzający wiedzę kandydatki/kandydata:
- test mieszany,
- metoda sprawdzenia znajomości języka obcego:
- test pisemny sprawdzający znajomość języka angielskiego,
III etap – rozmowa z kandydatką/kandydatem (w tym rozmowa prowadzona w języku angielskim)

Dokumenty należy składać lub przesłać pocztą do dnia
(decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego), na adres:
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa, z dopiskiem w liście motywacyjnym ” Specjalista w Biurze Finansowo-Księgowym” oraz numerem ogłoszenia.

Inne informacje:
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci spełniające/ spełniający wymagania formalne zapraszane /zapraszani są na test kwalifikacyjny sprawdzający wiedzę merytoryczną o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową. Warunkiem uczestnictwa w III etapie naboru jest uzyskanie minimum 50% poprawnych odpowiedzi z testu sprawdzającego wiedzę kandydatek/kandydatów oraz testu sprawdzającego znajomość języka angielskiego.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 4921142.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: życiorys, list motywacyjny, oświadczenia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz kwestionariusz osobowy,


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi administracyjno-biurowej sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obowiązujących przepisów: rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe, rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie opłaty skarbowej, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji środków trwałych (KŚT),
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na osiąganie celów,
  • doskonalenie zawodowe,
  • identyfikacja z misją Urzędu,
  • otwartość na zmiany,
  • rzetelność i terminowość,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • umiejętność radzenie sobie z presją,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru określonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.) do pobrania na stronie http:/bip.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi