Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Obsługa systemów IT w odniesieniu do Systemu Wymiany Informacji na Rynku Wewnętrznym IMI w charakterze krajowego koordynatora systemu, w tym: • bieżące wspieranie użytkowników w zakresie obsługi systemu IMI w roli IMI Helpdesk • administrowanie w warstwie aplikacji (m.in. zapewnianie jakości danych, zarządzanie uprawnieniami, przesyłanie wniosków do organów właściwych i koordynatorów odpowiednich modułów etc.) • przeprowadzanie szkoleń/ spotkań informacyjnych dla użytkowników systemu IMI • obsługiwanie błędów/ nieprawidłowości systemów IT w odniesieniu do systemu IMI, we współpracy z Komisją Europejską
  • 2. Prowadzenie analiz w zakresie funkcjonowania Systemu Wymiany Informacji na Rynku Wewnętrznym IMI oraz w zakresie budowy Jednolitego Rynku Cyfrowego UE, w tym: • aktualizowanie danych • analizowanie zgromadzonych danych, wnioskowanie • identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc. • formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji • konsultowanie raportu/ materiału informacyjnego • zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, prezentacje, materiały dla kierownictwa Departamentu, informacje dla Komitetu do Spraw Europejskich)
  • 3. Prowadzenie obsługi procesu przygotowywania dokumentów w ramach systemu realizacji (w tym w szczególności dokumentów dotyczących Systemu Wymiany Informacji na Rynku Wewnętrznym IMI oraz Jednolitego Rynku Cyfrowego UE), w tym: • opiniowanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji • przygotowywanie projektów dokumentów w ramach systemu realizacji
  • 4. Koordynowanie i/ lub udział w procesie decyzyjnym w Unii Europejskiej w ramach kompetencji Ministerstwa, w szczególności w odniesieniu do problematyki Jednolitego Rynku Cyfrowego UE, w tym: • koordynowanie obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem stanowiska Ministerstwa na posiedzenia organów Unii Europejskiej (m.in.: Rada Unii Europejskiej, grupa robocza, komitet) • opiniowanie dokumentów związanych z członkostwem w Unii Europejskiej, w szczególności w odniesieniu do zagadnień związanych z funkcjonowaniem Jednolitego Rynku Cyfrowego UE • przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących • opracowywanie stanowiska Ministerstwa w sprawach związanych z członkostwem w Unii Europejskiej, w szczególności ws. Jednolitego Rynku Cyfrowego UE • udział w spotkaniach i posiedzeniach związanych z członkostwem w Unii Europejskiej (grupy robocze, komitety KE) • uzgadnianie stanowiska Ministerstwa odnośnie dokumentów związanych z funkcjonowaniem Jednolitego Rynku Cyfrowego UE • inicjowanie/ opracowywanie wspólnych stanowisk państw członkowskich Unii Europejskiej ws. Jednolitego Rynku Cyfrowego UE
  • 5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń/ seminariów nt. funkcjonowania Systemu Wymiany Informacji na Rynku Wewnętrznym IMI, w tym: • definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań • opracowywanie/ weryfikowanie/ uzgadnianie programów • prowadzenie szkoleń/ konferencji/ treningów/ ćwiczeń


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu
• wyjazdy służbowe – kilka razy w roku
• organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa na zastępstwo.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262 97 06.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze współpracy międzynarodowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość problematyki z zakresu integracji europejskiej (proces decyzyjny UE, rynek wewnętrzny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi