Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie, sprawdzanie sprawności działania urządzeń nagłaśniających przed naradami, konferencjami i spotkaniami organizowanymi w Ministerstwie.
  • Rejestrowanie dźwięku z przebiegu narad odbywających się w Ministerstwie.
  • Powadzenie i inwentaryzacja magazynu.
  • Przyjmowanie i ewidencjonowanie w kartotece magazynowej materiałów i artykułów.
  • Prawidłowe dokumentowanie przychodów i rozchodów oraz bieżące prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie informatycznym.
  • Uczestnictwo w przeglądach nadzorowanego sprzętu nagłaśniającego.
  • Zgłaszanie potrzeb w zakresie naprawy użytkowanego sprzętu oraz konieczności uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych.
  • Utrzymywanie ładu i porządków w magazynach.


Warunki pracy

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze; możliwa praca w uciążliwych warunkach środowiskowych (przemieszczanie się między 3 budynkami, magazyny są zlokalizowane w piwnicach, przenoszenie i dostarczanie urządzeń niezbędnych do organizowania konferencji prasowych); wymagana jest odporność na stres; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z techniczną obsługą spotkań i konferencji.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.
  • Dobra znajomość obsługi laptopów oraz projektorów.
  • Dobra znajomość obsługi urządzeń nagłaśniających oraz mikrofonów.
  • Umiejętność podłączania i konfigurowania sprzętu przeznaczonego do konferencji.
  • Podstawowa wiedza w zakresie prowadzenia magazynu i inwentaryzacji.
  • Sumienność i rzetelność.
  • Praktyczna znajomość systemów zgłoszeń typu Ticket Tracking.
  • Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi