Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z organizacją naborów na wolne stanowiska w GUM, w tym za współpracę z podmiotami zewnętrznymi (biura karier, targi pracy i In.). Przygotowywanie i zamieszczanie we wskazanych publikatorach ogłoszeń. Ustalanie harmonogramu i koordynowanie przebiegu prowadzonej rekrutacji, udział w rozmowach kwalifikacyjnych, a także sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonego naboru
  • Określanie metod i technik rekrutacji i selekcji właściwych dla profilu danego stanowiska i odpowiednich do kompetencji wymaganych od kandydatów oraz przygotowanie odpowiednich narzędzi
  • Współtworzenie, proponowanie zmian uaktualnianie regulacji wewnętrznych oraz zasad związanych z Programem zarządzania zasobami ludzkimi GUM, doradzanie przy tworzeniu polityki personalnej Urzędu i opracowywaniu planów oraz propozycji rozwiązań systemowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkim
  • Przygotowywanie stosownej dokumentacji, monitorowanie przebiegu procesu dokonywania pierwszej oceny w służbie cywilnej oraz ocen wynikających z wewnętrznych uregulowań GUM. Udzielanie wsparcia merytorycznego ocenianym i oceniającym
  • Weryfikowanie pod względem formalnym opracowanych w komórkach organizacyjnych opisów stanowisk pracy
  • Sporządzanie analiz i sprawozdań (KPRM i na potrzeby wewnętrzne Urzędu)
  • Udzielanie wsparcia w kwestiach związanych z gospodarowaniem funduszu płac, w tym odpowiedzialność za opracowywanie propozycji: zasad wykorzystania środków i naliczania nagród, limitów zatrudnienia oraz planów zatrudnienia i wynagrodzeń. Przygotowywanie wstępnej analizy wykorzystania środków funduszu płac


Warunki pracy

Co oferujemy naszym pracownikom?
- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dogodną lokalizację w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach),
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie,
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacja o metodach naboru:
Etap I - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym

Etap II - pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie umiejętności posługiwania się pakietem Office.

W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 50% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.

UWAGA! Uprzejmie informujemy, ż dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gum.gov.pl

W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie www. gum.gov.pl

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 94 41 w godz. 8.00-16.00.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych
  • znajomość kodeksu pracy
  • znajomość i umiejętność stosowania narzędzi efektywnej rekrutacji i selekcji
  • znajomość zasad tworzenia opisów stanowisk pracy oraz wartościowania stanowisk pracy
  • znajomość zagadnień z zakresu planowania ścieżek kariery i rozwoju zawodowego
  • umiejętność obsługi: MS Word, Excel
  • umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacja na osiąganie celów
  • wysokie umiejętności analizy i syntezy informacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość ustawy prawo o miarach
  • znajomość systemowych rozwiązań w zakresie doboru i angażowania pracowników
  • znajomość systemowych rozwiązań związanych z budowaniem ścieżek rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • umiejętność obsługi modułu kadrowego programu QNT


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi