Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • prowadzenie prac koordynujących i organizacyjnych z zakresu ratownictwa medycznego w jednostkach PSP na terenie woj. mazowieckiego
  • • sprawowanie merytorycznego nadzoru nad poziomem wyszkolenia strażaków ratowników w zakresie ratownictwa medycznego w woj. mazowieckim
  • • uczestniczenie w przygotowaniu planu szkoleń i egzaminów sprawdzających z kwalifikowanej pierwszej pomocy
  • • prowadzenie szkoleń koordynatorów medycznych w zakresie udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy
  • • podnoszenie umiejętności z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach systemu szkolenia doskonalącego oraz podczas doskonalenia zawodowego
  • • współpracowanie z właściwym terytorialnie konsultantem ds. medycyny ratunkowej
  • • przygotowywanie i analizowanie ćwiczeń z zakresu ratownictwa medycznego
  • • prowadzenie analiz akcji ratowniczych oraz dokumentacji działań ratowniczych w zakresie ratownictwa medycznego
  • • branie udziału w inspekcjach dotyczących organizacji i zasad funkcjonowania ratownictwa medycznego w KSRG
  • • nadzorowanie spełnienia wytycznych dot. ratownictwa medycznego zawartych w „Zasadach Organizacji Ratownictwa Medycznego w KSRG” na terenie woj. mazowieckiego
  • • opracowywanie propozycji i wniosków dotyczących modyfikacji zasad programów szkolenia, a także procedur i standardów wyposażenia sprzętowego podmiotów KSRG
  • • wykonywanie zadań określonych w załączniku nr 4 pkt. 4.2 „Zasad organizacji ratownictwa medycznego w KSRG” z 2013 r.
  • • uczestniczenie w naradach i szkoleniach związanych z ratownictwem medycznym organizowanych przez jednostki nadrzędne
  • • organizowanie co najmniej raz w kwartale spotkań z koordynatorami ratownictwa medycznego w celu omawiania bieżącej problematyki oraz przygotowanie modułu szkoleniowego


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, praca w terenie, kierowanie samochodu służbowego, praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, kontakty z pracownikami z innych wydziałów oraz z osobami spoza urzędu. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Praca na tym stanowisku wymaga umiejętności zarządzania pracą własną, staranności, terminowości i wykonywania poleceń wg ustalonego harmonogramu. Pracownik na tym stanowisku samodzielnie wykonuje zadania. Wymagane jest samodzielne organizowanie pracy własnej oraz ustalanie kolejności wykonania i synchronizowania poszczególnych zadań i czynności w odniesieniu do potrzeb wydziału i zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego. Na stanowisku mogą występować sytuacje bezprecedensowe, wymagające gruntownej analizy procedur medycznych i wyboru jednej z kilku dostępnych. Decyzja o wyborze tej, a nie innej procedury może mieć charakter uznaniowy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto: od 1200,00 zł.
Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone przez komisję. Nabór będzie odbywał się etapami.
Aktualne informacje na temat wyników postępowania będą zamieszczane na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie (www.mazowsze.straz.pl) zakładka służba i praca. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminach kolejnych etapów rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 55 95 301.

Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzających dane osobowe jest Mazowiecki Komendant Wojewódzki, ul. Domaniewska 40 w Warszawie. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 922) w celach powyższej rekrutacji.
Równocześnie informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - przeszkolenie : tytuł zawodowy lekarza lub pielęgniarki (pielęgniarza) lub ratownika medycznego
  • - dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - prawo jazdy kat B
  • - kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy
  • - komunikatywność
  • - dyspozycyjność
  • - umiejętność pracy w zespole
  • - umiejętność analizowania dokumentów
  • - samodzielność oraz umiejętności organizacyjne
  • - obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania
  • - odporność na stres
  • - dokładność, skrupulatność, rzetelność
  • - umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • - wysoka kultura osobista
  • - pożądane doświadczenie na podobnym stanowisku


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopie świadectw pracy
  • - kopie innych dokumentów posiadających posiadane kwalifikacje (uprawnienia , ukończone kursy)
  • - kopie dokumentów potwierdzających tytuł zawodowy lekarza lub pielęgniarki (pielęgniarza) lub ratownika medycznego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • - kserokopia zaświadczenia kursu z kwalifikowanej pierwszej pomocy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi