Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Batorego 5
02-591 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie kontroli działalności gospodarczej koncesjonowanej i regulowanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w celu oceny legalności jej wykonywania.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w celu cofnięcia koncesji oraz wykreślenia z rejestru działalności regulowanej. Rozpoznawanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy.
  • Analizowanie i weryfikowanie informacji, skarg i zawiadomień o niezgodnych z prawem działaniach przedsiębiorców prowadzących koncesjonowaną i regulowaną działalność gospodarczą w celu określenia dalszego trybu postępowania w sprawie.
  • Analizowanie wpływających protokołów kontroli, opracowywanie wniosków w tym zaleceń pokontrolnych.
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach zgłaszanych nieprawidłowości w działalności gospodarczej prowadzonej na podstawie koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej.
  • Opracowywanie projektów, opinii i stanowisk Departamentu, przygotowywanie pisemnych interpretacji przepisów prawnych i informacji na wpływające zapytania i wnioski dotyczącej stosowanej praktyki organu koncesyjnego.


Warunki pracy

Budynek przy ul. Batorego:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się (do IV piętra), jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

WARUNKI DOTYCZACE CHARAKTERU PRACY NA STANOWISKU I SPOSOBU WYKONYWANIA ZADAŃ
Praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie.
Wyjazdy służbowe związane z udziałem w kontrolach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy,
- praca pisemna,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Po zakończeniu naboru oferty osób nieujętych w protokole naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60-117-44 lub (22)60-147-51


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub administracji.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość ustawy o ochronie osób i mienia, ustawy o usługach detektywistycznych, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi.
  • Wiedza z zakresu warsztatu kontrolera.
  • Uczciwość i obiektywizm, umiejętność przeciwdziałania ewentualnym zachowaniom korupcjogennym oraz konfliktowi interesów.
  • Umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność organizacji pracy oraz zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do doskonalenia zawodowego, rzetelność.
  • Umiejętność myślenia analitycznego.
  • Orientacja na klienta.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi