Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Warszawa: Plac Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli w zakresie warunków, organizacji i metod pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP • podejmowanie działań w celu zminimalizowania występujących zagrożeń • tworzenie i opiniowanie procedur, regulaminów, zasad i instrukcji BHP • przekazywanie informacji, wniosków i zaleceń służących poprawie warunków pracy właściwym podmiotom • przygotowywanie/ obsługa/ uczestniczenie w pracach Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy • oględziny stanowisk pracy i pomieszczeń • przeprowadzanie pomiarów na potrzeby stanowiska (np. natężenia oświetlenia, poziomu hałasu, wilgotności, temperatury)
  • Ocenianie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy • monitorowanie realizacji zleconych działań korygujących lub zapobiegających ryzyku zawodowemu • sporządzanie karty analizy i oceny ryzyka zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy • zapoznawanie pracowników z kartą analizy i oceny ryzyka zawodowego
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku (wypadki przy pracy, wypadki w drodze z domu do pracy i z pracy do domu) we współpracy ze stronami zaangażowanymi w postępowanie powypadkowe (np. policja, lekarze, PIP, prokuratura, etc.) • sporządzanie dokumentacji powypadkowej (np. oględziny miejsca zdarzenia, zbieranie wyjaśnień od poszkodowanego i świadków, sporządzanie protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku/ karty wypadku) • monitorowanie realizacji wydanych wniosków i zaleceń po wypadkach przy pracy • przekazywanie pełnej dokumentacji do lekarza-orzecznika ZUS
  • Zapewnianie wymaganego przepisami prawa poziomu BHP oraz podnoszenie standardów w tym zakresie • inicjowanie zmian i udoskonaleń w zakresie BHP • przedkładanie wniosków i propozycji rozwiązań w zakresie BHP kierownikom właściwych komórek organizacyjnych i Kierownictwu Ministerstwa • sporządzanie analiz stanu BHP w Ministerstwie
  • Prowadzenie obsługi refundacji kosztów zakupu okularów do pracy z monitorem • przygotowywanie merytoryczne wniosków pracowników o refundację kosztów zakupu okularów do pracy z monitorem
  • Monitorowanie procesu przygotowania i realizacji inwestycji • udział w grupach, zespołach i spotkaniach dotyczących realizowanych inwestycji
  • Organizowanie i/ lub prowadzenie szkoleń/ seminariów/ konferencji • monitorowanie ważności szkoleń obligatoryjnych • kierowanie pracowników na szkolenia/ ćwiczenia organizowane przez podmioty zewnętrzne • prowadzenie szkoleń/ konferencji/ treningów/ ćwiczeń


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
 wystąpienia publiczne związane z prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
– praca przy komputerze,
– w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych,
– praca w kameralnych pokojach.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel.(22) 273-73-13


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp - zgodnie z rozporządzeniem

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w służbie bhp oraz na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową

pozostałe wymagania niezbędne:

  • aktualne zaświadczenie dla pracowników służby bhp, inspektorów lub specjalistów ochrony przeciwpożarowej oraz uprawnieniach metodycznych do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu,
  • przeszkolenie: z zakresu pierwszej pomocy, ochrony przeciwpożarowej, oraz uprawnienia metodyczne do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu,
  •  umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel, Power Point,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca,
  • komunikacja,
  • rzetelność,
  • myślenie analityczne,
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  •  znajomość aktów prawnych regulujących sprawy bhp i ochrony przeciwpożarowej oraz prawa budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • akceptujemy dokumenty zeskanowane
    • dokumenty potwierdzające przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy, ochrony przeciwpożarowej, oraz uprawnienia metodyczne do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu,
    • aktualne zaświadczenie dla pracowników służby bhp, inspektorów lub specjalistów ochrony przeciwpożarowej oraz uprawnieniach metodycznych do prowadzenia szkoleń z ww. zakresu,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi