Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Warszawa Pl. Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Zapewnianie obsługi prasowej oraz upowszechnianie informacji, w tym:
  • - utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, opracowywanie i dystrybucja informacji, komunikatów i oświadczeń dla prasy,
  • - organizowanie konferencji prasowych oraz wywiadów przedstawicieli Kierownictwa (w mediach drukowanych i elektronicznych),
  • - udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy,
  • - reagowanie na krytykę prasową, przygotowywanie polemik, sprostowań,
  • - przygotowywanie materiałów pomocniczych dla Kierownictwa na potrzeby wystąpień medialnych oraz projektów wypowiedzi Kierownictwa resortu (artykuły, wywiady, odpowiedzi na pytania, wydawnictwa okazjonalne itp.),
  • 2. Budowanie strategii działań informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, w tym:
  • - konsultowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji,
  • - opracowywanie i aktualizowanie dokumentów operacyjnych w zakresie komunikacji (m.in.: plany działań informacyjnych),
  • 3. Zarządzanie/ prowadzenie serwisów internetowych/ profili społecznościowych, w tym:
  • - udział w budowie i rozbudowie narzędzi i serwisów internetowych,
  • - zarządzanie/ prowadzenie redakcyjno-merytoryczne serwisów internetowych i profili społecznościowych (m.in. akceptowanie i publikowanie treści, tworzenie i modyfikowanie architektury informacji),
  • - pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych,
  • 4. Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych, w tym:
  • - analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów,
  • - przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej,
  • - opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej,
  • - zlecanie i weryfikowanie tłumaczeń publikacji,
  • - przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc.,
  • 5. Prowadzenie kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, w tym:
  • - analizowanie i wybór grup docelowych,
  • - definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań,
  • - wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.),
  • - monitorowanie przebiegu kampanii/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych,
  • - analizowanie efektywności kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych,
  • - koordynowanie działań komunikacyjnych,
  • 6. Prowadzenie monitoringu mediów, w tym:
  • - monitorowanie mediów,
  • - przygotowywanie przeglądów prasy.


Warunki pracy

– wyjazdy służbowe, w tym zagraniczne, np. konferencje prasowe przedstawicieli MR w regionach (ok. 4-8 w ciągu miesiąca),
– wystąpienia publiczne, np. prowadzenie konferencji prasowych,
– wysiłek fizyczny, np. montaż i demontaż ścianki prasowej i innych elementów scenografii konferencji prasowych, przenoszenie materiałów prasowych, publikacji MR, itp. (ok. 5-10 kg);
- praca przy komputerze, - w biurze dostępnym dla osób niepełnosprawnych, w kameralnych pokojach.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem http://mr.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/nabor-do-sluzby-cywilnej-z-wylaczeniem-wyzszych-stanowisk.html
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr
tel. (22) 273 71 12.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze komunikacji społecznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • – znajomość prawa prasowego oraz przepisów dotyczących dostępu do informacji publicznej,
  • – wiedza z zakresu komunikacji społecznej i public relations, w tym mediów społecznościowych,
  • – orientacja w zakresie działów administracji rządowej: rozwój regionalny oraz gospodarka,
  • – wiedza na temat funduszy unijnych,
  • – znajomość języka angielskiego, poziom co najmniej B1,
  • – radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • – komunikacja, w tym umiejętność redagowania tekstów,
  • – rzetelność,
  • – dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • – dobra współpraca w zespole,
  • – myślenie analityczne,
  • – znajomość pakietu MS Office – (Word, Excel, PowerPoint)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Akceptujemy dokumenty zeskanowane
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-02
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/09/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi