Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie bieżącej pracy Kancelarii Głównej Ministerstwa,
  • przyjmowanie i odbieranie przesyłek kierowanych do Ministerstwa, w tym przesyłek kierowanych na skrytkę Ministerstwa na ePUAP, elektroniczną skrzynkę korespondencyjną mc@mc.gov.pl i przekazanych na informatycznych nośnikach danych. Osobiste odbieranie korespondencji z Międzyresortowego Punktu Wymiany Korespondencji,
  • rejestrowanie korespondencji w systemie służącym do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) oraz jej odwzorowanie cyfrowe i przekazanie do właściwych komórek organizacyjnych Ministerstwa. Rejestrowanie dokumentów w składzie chronologicznym i rejestrowanie informatycznych nośników danych w składzie informatycznych nośników danych,
  • kompleksowa obsługa składu chronologicznego i składu informatycznych nośników danych, w tym wypożyczanie i wyrejestrowanie dokumentacji i informatycznych nośników danych z właściwych składów,
  • dbanie o prawidłowy przebieg ekspedycji korespondencji wpływającej i wychodzącej z Ministerstwa,
  • wyjaśnianie pism reklamacyjnych w sprawie przesyłek poleconych ekonomicznych,
  • udzielanie informacji klientom zewnętrznym odnośnie obiegu przesyłek, udzielanie informacji pracownikom Ministerstwa odnośnie korespondencji wpływającej i wychodzącej oraz dokumentacji znajdującej się w składzie chronologicznym i informatycznych nośnikach danych znajdujących się w składzie informatycznych nośników danych,
  • rozdzielanie prasy codziennej, tygodników i wydawnictw specjalistycznych dla kierownictwa i komórek organizacyjnych Ministerstwa.


Warunki pracy

Wysiłek fizyczny
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w Ministerstwie,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość systemu EZD służącego do elektronicznego zarządzania dokumentacją w Ministerstwie,
  • doświadczenie w koordynacji pracowników,
  • doświadczenie w pracy w komórkach obsługowych urzędu administracji publicznej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi