Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalistaKomenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Weryfikowanie w zakresie finansowym sprawozdań z wykonanych zadań publicznych w celu zatwierdzenia rozliczenia dotacji,
- Weryfikowanie poprawności przedłożonych wniosków o przyznanie dotacji z budżetu państwa oraz przygotowywanie umów pod podpis Komendanta Głównego PSP w celu udzielenia dotacji jednostkom ochrony przeciwpożarowej,
- Opracowywanie aneksów do umów w celu zapewnienia poprawnej realizacji zadań publicznych,
- Opracowywanie zbiorczych rozliczeń dotacji budżetowych w celu ustalenia kwoty wydatkowanych i ewentualnych zwrotów niewykorzystanych środków,
- Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań w celu zapewnienia właściwego obiegu. dokumentów
Warunki pracyBudynek nr 4 KG PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren zamknięty, praca na parterze, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak podjazdów, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze. Kontakty zewnętrzne z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, komendami powiatowymi, wojewódzkimi PSP.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: specjalista BF-V-S-1
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 1,4 kwoty bazowej tj. 2623,38 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty
i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: (0-22) 523-33-67 Katarzyna Ławecka (Biuro Finansów KG PSP)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w komórkach finansowych, pracy administracyjnej lub w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Umiejętność obsługi komputera,
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word,
- Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- Znajomość przepisów o ochronie przeciwpożarowej,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Praca pod presją czasu,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów,
- Dyspozycyjność i komunikatywność,
- Biegłe posługiwanie się narzędziami informatycznymi,
- Wysoka kultura osobista,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-08-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu